Aan Tweede Kamer in 2010

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 27 apr 2011 om 11:11 (nu met aanhef)

Op de pagina http://www.tweedekamer.nl/nieuws/kamernieuws/petitieaanbiedingen.jsp wordt elke week gepubliceerd welke petities er aangeboden worden. Onregelmatig wordt dat lijstje petities per week door ons gekopieerd.

Week 39

• Op dinsdag 28 september tussen 13.15 en 13.30 uur biedt de gemeente Eijsden een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Verkeer en Waterstaat aan. De gemeente Eijsden wil dat er weer treinen stoppen op station Eijsden.
  • Op dinsdag 28 september tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de FNV (Federatie Nederlandse Vakbeweging) een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. De petitie vraagt aandacht voor de bezuinigingen in de kinderopvang.
  • Op dinsdag 28 september tussen 13.45 en 14.00 uur biedt het Hoofdbedrijfschap Ambachten een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap aan. De petitie vraagt aandacht voor fiscale stimulering voor het opleiden van stagiairs.

Week 41

• Op dinsdag 12 oktober tussen 13.45 en 14.00 uur biedt thuiszorgorganisatie Zorgkracht een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan. De petitie vraagt aandacht voor wachtlijsten bij mensen met een persoonsgebonden budget.

Week 50

• Op dinsdag 14 december tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde (NMT) een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan. Met de petitie 'Dit kan niet door de beugel' vraagt de NMT aandacht voor de gevolgen van een tariefdaling voor orthodontische behandelingen.
  • Op dinsdag 14 december tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Stichting Schub een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. Met de petitie 'Maak Nederland nettenvrij' vraagt de stichting aandacht voor overbevissing in Nederland.