Aan Tweede Kamer in 2011: verschil tussen versies

(Week 3: http://aowomhoog.petities.nl/)
(week 17)

* Op donderdag 19 april tussen 13.45 en 14.00 uur bieden de Samenwerkende Armeense Organisaties een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor de herdenking en erkenning van de Armeense genocide.

* Op donderdag 19 april tussen 13.45 en 14.00 uur biedt het Interactive Advertising Bureau een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de bescherming van privacy van individuen.

=Week 17=
* Op dinsdag 26 april tussen 13.30 en 13.45 uur bieden de gemeenten Bernheze, Landerd, Oss en Wijchen een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Infrastructuur en Milieu aan. De petitie vraagt aandacht voor de geluidsoverlast van de rijkswegen A50 en A59.
* Op dinsdag 26 april tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Stichting Proefdiervrij een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan. De petitie vraagt aandacht voor een andere benadering van de proefdierproblematiek.
* Op dinsdag 26 april tussen 13.45 en 14.00 uur biedt het Platform Christen Asielzoekers Iran (PCAI) een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Immigratie en Asiel aan. De petitie bestaat uit een rapportage over het Nederlandse asielbeleid, de stituatie in Iran en de samenhang van (maatschappeijke) ontwikkelingen.
* Op donderdag 28 april tussen 9.45 en 10.00 uur biedt de Stichting Red onze polders een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de ontpoldering van gebieden in Zeeland.

[[Category:Tweede Kamer]]

Versie van 27 apr 2011 om 10:55

Week 3

• Op dinsdag 18 januari tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de stichting Platform AOW Omhoog! een petitie aan de voorzitter van de commissie voor de Verzoekschriften en de Burgerinitiatieven aan. De petitie bestaat uit het burgerinitiatief AOW-bedrag Omhoog.
  • Op dinsdag 18 januari tussen 13.30 en 13.45 uur biedt Clean Air Nederland een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan. De petitie vraagt aandacht voor het behoud van een rookvrije horeca.
  • Op dinsdag 18 januari tussen 13.45 en 14.00 uur biedt de provincie Fryslân een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de verdere ontwikkeling van watertechnologie, blauwe energie in de Afsluitdijk en de landbouw als energieleverancier.
  • Op dinsdag 18 januari tussen 13.45 en 14.00 uur biedt KWF Kankerbestrijding een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan. De petitie vraagt aandacht voor een rookvrije horeca en het tabaksbeleid.
  • Op donderdag 20 januari tussen 15.45 en 16.00 uur bieden Greenpeace, Natuur & Milieu, Oxfam Novib en Milieudefensie een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Infrastructuur en Milieu aan. De petitie bestaat uit een studie over biobrandstoffen.

Week 4

• Op woensdag 26 januari tussen 9.45 en 10.00 uur biedt Amnesty Internatioanel namens 40 maatschappelijke organisaties een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Immigratie en Asiel aan. De petitie vraagt aandacht voor de vreemdelingendetentie.
  • Op donderdag 27 januari tussen 9.45 en 10.00 uur bieden Greenpeace, Natuur & Milieu, Oxfam Novib en Milieudefensie een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Infrastructuur en Milieu aan. De petitie bestaat uit een studie over biobrandstoffen.
  • Op donderdag 27 januari tussen 16.15 en 16.30 uur biedt de AFMP/FNV (Algemene Federatie van Militair Personeel) een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Defensie aan. De petitie vraagt aandacht voor de bezuinigingen op Defensie.

Week 5

• Op dinsdag 1 februari tussen 17.15 en 17.30 uur biedt de Koninklijke Nederlandse Chemische Vereniging - Chemie & Maatschappij Groep (KNCV-CMG) een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie bestaat uit een rapport over zonnestroom.

Week 9

• Op dinsdag 1 maart tussen 13.30 en 13.45 uur biedt het Kashmir Centre Holland een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie bestaat uit een memorandum over de Kashmir-kwestie tussen India en Pakistan.
  • Op dinsdag 1 maart tussen 13.30 en 13.45 uur biedt Taalzeker een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Financiën aan. De petitie vraagt aandacht voor het btw-tarief op kort beroepsonderwijs en de inschrijving in het CRKBO (Centraal Register Kort Beroepsonderwijs).
  • Op dinsdag 1 maart tussen 13.45 en 14.00 uur bieden de Samenwerkende Armeense Organisaties een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor de situatie in Nagorno-Karabach.

Week 10

• Op dinsdag 8 maart tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Anti Dierproeven Coalitie het burgerinitiatief 'Stop dierproeven' aan de voorzitter van de commissie voor de Verzoekschriften en de Burgerinitiatieven aan. Het burgerinitiatief.
  • Op dinsdag 8 maart tussen 13.30 en 13.45 uur biedt Leo Dijkgraaf een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Financiën aan. De petitie 'Bio BTW-vrij' vraagt aandacht voor het btw-vrij maken van biologische producten.
  • Op dinsdag 8 maart tussen 13.45 en 14.00 uur bieden Gezamenlijke Syrische Koerdische Organisaties een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor de situatie van de Koerden in Syrië.
  • Op dinsdag 8 maart tussen 13.45 en 14.00 uur biedt de gemeente Opsterland een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de gevolgen van de voorgenomen bezuinigingen op natuur.

Week 11

• Op dinsdag 15 maart tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Combinatie van Beroepsvissers een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de gevolgen van de gewijzigde Visserijwet.
  • Op dinsdag 15 maart tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Nederlandse Hartstichting een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan. De petitie bestaat uit het boek 'Hart gezocht' van hartpatiënt Pieter van de Rest.

Week 12

• Op dinsdag 22 maart tussen 12.45 en 13.00 uur biedt [naam] een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Defensie aan. De petitie vraagt aandacht voor de dreigende sluiting van de kazerne in Assen.
  • Op dinsdag 22 maart tussen 13.15 en 13.30 uur biedt de voorzitter van het bestuur van de Unie van Waterschappen, Peter Glas, en een delegatie van het jeugdwaterschapsbestuur een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Infrastructuur en Milieu aan. De petitie vraagt aandacht voor de nationale en internationale waterproblematiek.
  • Op dinsdag 22 maart tussen 13.15 en 13.30 uur biedt de ABVAKABO FNV, namens vereniging Addaman, een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor de slechte arbeidsvoorwaarden van het lokaal geworven personeel van de Marokkaanse ambassade in Nederland.

Week 14

• Op dinsdag 5 april tussen 13.15 en 13.30 uur biedt de Federatie Nederlandse Vakbeweging (FNV) een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Binnenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor agressie tegen werknemers.
  • Op dinsdag 5 april tussen 13.30 en 13.45 uur biedt het Productschap Margarine, Vetten en Oliën een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie bestaat uit het verslag van het seminar over duurzaamheid: 'Sustainable Sourcing'.
  • Op dinsdag 5 april tussen 13.45 en 14.00 uur biedt de Gilad Shalit Brigade een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor de vrijlating van Gilad Shalit, een Israëlische soldaat die gevangen wordt gehouden op Palestijns gebied.

Week 15

• Op dinsdag 12 april tussen 13.15 en 13.30 uur bieden studenten van de Hogeschool Rotterdam en het Albeda College een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Infrastructuur en Milieu aan. De petitie bestaat uit autostickers met de tekst '110 duurzaam begrensd'. Doel is om aandacht te vragen voor duurzame mobiliteit.
  • Op donderdag 14 april tussen 13.45 en 14.00 uur bieden inwoners van Hoofddorp een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de nog aan te leggen hoogspanningskabel 380 kV in de buurt van Hoofddorp.

Week 16

• Op dinsdag 19 april tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Stichting Talliq een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor de vrijlating van onschuldige Palestijnse burgers.
  • Op donderdag 19 april tussen 13.45 en 14.00 uur bieden de Samenwerkende Armeense Organisaties een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Buitenlandse Zaken aan. De petitie vraagt aandacht voor de herdenking en erkenning van de Armeense genocide.
  • Op donderdag 19 april tussen 13.45 en 14.00 uur biedt het Interactive Advertising Bureau een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de bescherming van privacy van individuen.

Week 17

• Op dinsdag 26 april tussen 13.30 en 13.45 uur bieden de gemeenten Bernheze, Landerd, Oss en Wijchen een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Infrastructuur en Milieu aan. De petitie vraagt aandacht voor de geluidsoverlast van de rijkswegen A50 en A59.
  • Op dinsdag 26 april tussen 13.30 en 13.45 uur biedt de Stichting Proefdiervrij een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport aan. De petitie vraagt aandacht voor een andere benadering van de proefdierproblematiek.
  • Op dinsdag 26 april tussen 13.45 en 14.00 uur biedt het Platform Christen Asielzoekers Iran (PCAI) een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Immigratie en Asiel aan. De petitie bestaat uit een rapportage over het Nederlandse asielbeleid, de stituatie in Iran en de samenhang van (maatschappeijke) ontwikkelingen.
  • Op donderdag 28 april tussen 9.45 en 10.00 uur biedt de Stichting Red onze polders een petitie aan de voorzitter van de commissie voor Economische Zaken, Landbouw en Innovatie aan. De petitie vraagt aandacht voor de ontpoldering van gebieden in Zeeland.