Aan Tweede Kamer in 2012: verschil tussen versies

(alvast de recessen)
(week 10)

=Week 10=
Op dinsdag 6 maart om 13.30 uur neemt de voorzitter van de vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap  een manifest van de Chronisch zieken en Gehandicapten Raad (CG-Raad) in ontvangst  voor instemmingsrecht binnen passend onderwijs.
Op dinsdag 6 maart om 13.45 uur neemt de voorzitter van de vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap  een petitie van ouderplatforms en -verenigingen  in ontvangst over het wetsvoorstel passend onderwijs.
Op donderdag 8 maart om 09.45 uur neemt de voorzitter van de vaste commissie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid  een petitie van de Federatie Nederlandse Vakbeweging (FNV) in ontvangst over de resultaten van de enquête over kinderopvang en over de invloed van de bezuinigingen en maatregelen op kinderopvang en arbeidsparticipatie.

=Week 18 en 19 reces=

Versie van 7 mrt 2012 om 22:09

Op de pagina http://www.tweedekamer.nl/nieuws/kamernieuws/petitieaanbiedingen.jsp wordt elke week gepubliceerd welke petities er aangeboden worden. Een gevolg van het petitierecht zoals dat in de Grondwet staat. Onregelmatig wordt dat lijstje petities per week door ons gekopieerd.

Week 8 reces

Week 10

Op dinsdag 6 maart om 13.30 uur neemt de voorzitter van de vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap een manifest van de Chronisch zieken en Gehandicapten Raad (CG-Raad) in ontvangst voor instemmingsrecht binnen passend onderwijs.

Op dinsdag 6 maart om 13.45 uur neemt de voorzitter van de vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap een petitie van ouderplatforms en -verenigingen in ontvangst over het wetsvoorstel passend onderwijs.

Op donderdag 8 maart om 09.45 uur neemt de voorzitter van de vaste commissie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid een petitie van de Federatie Nederlandse Vakbeweging (FNV) in ontvangst over de resultaten van de enquête over kinderopvang en over de invloed van de bezuinigingen en maatregelen op kinderopvang en arbeidsparticipatie.

Week 18 en 19 reces

Week 28 t/m 35 reces