Aan Tweede Kamer in 2018: verschil tussen versies

(Week 21: https://belastwo2smartengeldniet.petities.nl/)

==Week 17==

* 09:30 - 09:45, Statenpassage, “Wij staan op”, Ieder(in), LCR, CNV, VCP en FNV - Aanbieding petitie m.b.t. loondispensatie [https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen/details?id=2018A01863] deelnemers: W.P.H.J. Peters, C.N.A. Nijkerken-de Haan, R. Raemakers, G.J. (Gijs) van Dijk, J.J. (Jasper) van Dijk, L.G.J. Voortman, C.M. van Brenk, L.W.E. de Jong
* 09:30 - 09:45, Statenpassage, [https://benikhetnietwaard.petities.nl/ “Wij staan op”], Ieder(in), LCR, CNV, VCP en FNV - Aanbieding petitie m.b.t. loondispensatie [https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen/details?id=2018A01863] deelnemers: W.P.H.J. Peters, C.N.A. Nijkerken-de Haan, R. Raemakers, G.J. (Gijs) van Dijk, J.J. (Jasper) van Dijk, L.G.J. Voortman, C.M. van Brenk, L.W.E. de Jong

*  13:45 - 14:00 Aanbieding petitie ‘Geen BTW op Bio' door biowinkelvereniging, deelnemers: A. (Anne) Mulder, A. Weverling, J.C. Sneller, F.W. Futselaar, L. van Tongeren, L. van Raan, E. Ouwehand, C. Stoffer. Plein 2 [https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen/details?id=2018A01326]
*  13:45 - 14:00 Aanbieding petitie [https://geenbtwopbio.petities.nl/ ‘Geen BTW op Bio'] door biowinkelvereniging, deelnemers: A. (Anne) Mulder, A. Weverling, J.C. Sneller, F.W. Futselaar, L. van Tongeren, L. van Raan, E. Ouwehand, C. Stoffer. Plein 2 [https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen/details?id=2018A01326]

* Stichting Animal Rights biedt aan petitie 'Vervang dierproeven'  [https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen/details?id=2018A00521] Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit

Meireces

==Week 19==

==Week 20==

==Week 21==

Huidige versie van 1 mei 2018 om 14:40

Week 1 en 2

Kerstreces

Week 3

Vereniging Bartiméus Sonneheerdt dinsdag de petitie ’ikwilaudiodescriptie.nl’ aan aan de commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW). De petitie is bijna 17.000 keer ondertekend.

Week 4

Week 5

Week 6

Week 7

Week 8 en 9

Krokusreces/verkiezingsreces

Week 10

Week 11

Week 12

Week 13

Week 14

Week 15

Week 16

Week 17

• 09:30 - 09:45, Statenpassage, “Wij staan op”, Ieder(in), LCR, CNV, VCP en FNV - Aanbieding petitie m.b.t. loondispensatie [1] deelnemers: W.P.H.J. Peters, C.N.A. Nijkerken-de Haan, R. Raemakers, G.J. (Gijs) van Dijk, J.J. (Jasper) van Dijk, L.G.J. Voortman, C.M. van Brenk, L.W.E. de Jong
  • 13:45 - 14:00 Aanbieding petitie ‘Geen BTW op Bio' door biowinkelvereniging, deelnemers: A. (Anne) Mulder, A. Weverling, J.C. Sneller, F.W. Futselaar, L. van Tongeren, L. van Raan, E. Ouwehand, C. Stoffer. Plein 2 [2]
  • Stichting Animal Rights biedt aan petitie 'Vervang dierproeven' [3] Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit

Week 18 en 19

Meireces

Week 20

Week 21

13:30 - 13:45, Statenpassage, Tegen fiscale vervolging van 150 holocaust-overlevenden uit Tweede Wereldoorlog, deelnemers: W.P.H.J. Peters, C.N.A. Nijkerken-de Haan, R. Raemakers, G.J. (Gijs) van Dijk, J.J. (Jasper) van Dijk, L.G.J. Voortman, C.M. van Brenk, L.W.E. de Jong.

Week 22

Week 23