Aangeboden: verschil tussen versies

(zoiets lijkt me beter)

Geachte heer/mevrouw $petitioner name$,

We hebben uw verzoek om uw $name$ in behandeling te nemen geaccepteerd. Uw petitie wordt normaal gesproken binnen 6 weken afgehandeld door de geadresseerde van de petitie. U dient zelf zorg te dragen voor de bezorging van de petitie. U wordt alleen per mail geïnformeerd over de reactie op uw petitie als de geadresseerde ook een petitieloket heeft op petities.nl.
We hebben uw verzoek om uw $name$ in behandeling te nemen geaccepteerd. U dient zelf zorg te dragen voor de bezorging van de petitie. Uw petitie wordt normaal gesproken binnen 6 weken afgehandeld door de geadresseerde van de petitie. U wordt alleen per mail geïnformeerd over de reactie op uw petitie als de geadresseerde ook een petitieloket heeft op petities.nl.

Heeft u vragen over deze gang van zaken, aarzel niet om het te vragen aan de beheerder van petities.nl via webmaster@petities.nl

Versie van 22 okt 2009 om 13:13

Geachte heer/mevrouw $petitioner name$,