Aangeboden: verschil tussen versies

(standaardmails zijn nog niet goed)
(kadertje met hierna-hiervoor)

Deze [[status]] is geen eindstatus. De [[petitionaris]] heeft er geen invloed op, het is het [[petitieloket]] dat deze status toekent.

De status hiervoor is [[te behandelen]], op initiatief van de [[petitionaris]] omdat de tijd is gekomen. In het [[beheerscherm]] is een datum van indienen gekozen die bepaalt dat het tijd is om de petitie in behandeling te geven.
De status hiervoor is [[te behandelen]], op initiatief van de [[petitionaris]] omdat de tijd is gekomen (de klok telt af). In het [[beheerscherm]] is een datum van indienen gekozen die bepaalt dat het tijd is om de petitie in behandeling te geven.

'''hierna:''' [[afgehandeld]] | [[afwijzen]]
'''hiervoor:''' [[te behandelen]]

== Standaardmail ==

Versie van 11 jan 2011 om 21:30

Deze status is geen eindstatus. De petitionaris heeft er geen invloed op, het is het petitieloket dat deze status toekent.

De status hiervoor is te behandelen, op initiatief van de petitionaris omdat de tijd is gekomen (de klok telt af). In het beheerscherm is een datum van indienen gekozen die bepaalt dat het tijd is om de petitie in behandeling te geven.

hierna: afgehandeld | afwijzen
hiervoor: te behandelen

Standaardmail

Geachte heer/mevrouw $petitioner name$,

We hebben uw verzoek om uw petitie $name$ in behandeling te nemen geaccepteerd. U dient zelf zorg te dragen voor de bezorging van de petitie. Uw petitie wordt normaal gesproken binnen 6 weken afgehandeld door $geadresseerde$. U wordt alleen per mail geïnformeerd over de reactie op uw petitie als de geadresseerde ook een petitieloket heeft op petities.nl.

Heeft u vragen over deze gang van zaken, aarzel niet om het te vragen aan de beheerder van petities.nl via webmaster@petities.nl

Met vriendelijke groet,

Stichting Petities.nl

Geachte petitionaris,

U heeft uw petitie opgegeven om te behandelen. Zodra uw petitie daadwerkelijk in behandeling is genomen door $ontvanger$ zullen we de status veranderen in 'in behandeling'.

Heeft u al contact opgenomen met de $ontvanger$ hierover? Omdat ze niet meedoen met petities.nl is het helaas uw taak om uw petitie bij ze onder de aandacht te brengen. Dat kan fysiek, maar eventueel kan het ook met een (aangetekende) brief met daarin een afdruk van alle ondertekeningen. Die kunt u maken vanuit het beheerscherm, onder 'voortgang' en dan helemaal onderaan die pagina. Ook kunt u de petitie mailen naar de gemeente Voorst.

Houdt u ons en de ondertekenaars op de hoogte? Dat laatste kan via een nieuwsbericht via het beheerscherm of zelfs via een 'voortgangsbericht' die wij per e-mail naar alle ondertekenaars sturen. Mailt u ons als uw een dergelijk bericht wilt versturen.