Aanmoediging: verschil tussen versies

(aanmoediging)

(bericht meesturen)

Neemt u voor $vandaag+30 dagen$ geen actie, dan veronderstellen wij dat u deze petitie niet van plan bent om door te zetten en verandert de status van uw petitie automatisch in 'ingetrokken'.

De ondertekenaars krijgen automatisch bericht hiervan, met een verwijzing naar u met e-mailadres $e-mailpetitioner$ voor verdere vragen hierover. Als u nog een bericht wilt meesturen naar alle ondertekenaars dan kunt u die tevoren sturen naar webmaster@petities.nl.

Mocht er de komende maand nog een ondertekening bijkomen, dan verandert de status niet. U kunt de datum waarop u de petitie gaat indienen zelf aanpassen. Gaat u daarvoor naar het beheersscherm van uw petitie door in te loggen op pagina http://petities.nl/admin/ met gebruikersnaam $e-mailpetitioner$ en het wachtwoord $password$.

[[Category:Teksten]]

Versie van 16 feb 2010 om 11:57

Subject: intrekken van uw petitie op petities.nl

Geachte petitionaris,

Uw petitie $name$ is sinds $datum laatste ondertekening$ niet meer ondertekend. Ook is de datum waarop deze petitie gaat indienen verstreken: $datumindienen$.