Afgerond: verschil tussen versies

(afgerond)

(Afgerond)
Dit is ook een eindstatus. De [[petitionaris]] heeft hier geen invloed op, het is aan het loket om aan te geven dat een petitie door de overheid in behandeling is genomen, is behandeld en afgerond (bij voorkeur met een toelichting). De petitionaris heeft een antwoord op de petitie gekregen.
De [[petitionaris]] heeft hier geen invloed op, het is aan het loket om aan te geven dat een petitie is afgerond. Deze status betekent dat de petitie '''niet''' volledig [[in behandeling]] is genomen om speciale redenen (bij voorkeur met een toelichting). Bijvoorbeeld omdat de petitie is samengevoegd met een andere petitie of een ander vervolg heeft gekregen. De petitionaris heeft dus geen eenduidig antwoord op de petitie gekregen, maar zal dat ook niet meer krijgen. De petitie is wel [[in behandeling]] genomen.

Dit is een [[eindstatus]].

De status hiervoor was [[in behandeling]].

[[Category:Status]]

Versie van 7 jan 2011 om 18:30

De petitionaris heeft hier geen invloed op, het is aan het loket om aan te geven dat een petitie is afgerond. Deze status betekent dat de petitie niet volledig in behandeling is genomen om speciale redenen (bij voorkeur met een toelichting). Bijvoorbeeld omdat de petitie is samengevoegd met een andere petitie of een ander vervolg heeft gekregen. De petitionaris heeft dus geen eenduidig antwoord op de petitie gekregen, maar zal dat ook niet meer krijgen. De petitie is wel in behandeling genomen.

Dit is een eindstatus.

De status hiervoor was in behandeling.