Afwijzen: verschil tussen versies

(kadertje met hierna-hiervoor)
(linkje naar status)

Afwijzen is iets waar alleen het [[petitieloket]] toe kan besluiten. Een reden om een petitie af te wijzen is als een petitie niet aan de [[petitiecriteria]] voldoet en het ook niet te veranderen is. Als een petitie nog aangepast kan worden om wel aan de petitievoorwaarden te voldoen dan is het beter om dan een petitie terug te plaatsen in [[concept]].
Afwijzen is een [[status]] waar alleen het [[petitieloket]] toe kan besluiten. Een reden om een petitie af te wijzen is als een petitie niet aan de [[petitiecriteria]] voldoet en het ook niet te veranderen is. Als een petitie nog aangepast kan worden om wel aan de petitievoorwaarden te voldoen dan is het beter om dan een petitie terug te plaatsen in [[concept]].

In het [[beheerscherm]] kiest het [[petitieloket]] onder 'voortgang':

Huidige versie van 11 jan 2011 om 22:39

Afwijzen is een status waar alleen het petitieloket toe kan besluiten. Een reden om een petitie af te wijzen is als een petitie niet aan de petitiecriteria voldoet en het ook niet te veranderen is. Als een petitie nog aangepast kan worden om wel aan de petitievoorwaarden te voldoen dan is het beter om dan een petitie terug te plaatsen in concept.

In het beheerscherm kiest het petitieloket onder 'voortgang':

• afwijzen (reject)

Met als enig mogelijk resultaat:

De status voor deze was ondertekenbaar maken

hierna: afwijzen | niet ingediend
hiervoor: ondertekenbaar maken