Antwoorden in helpdesk: verschil tussen versies

Als de drukte voorbij is trekt het ook weer bij en ziet het er weer normaal uit, zoals nu.

In de nieuwe website die we nu aan het bouwen zijn gaan we dit verhelpen.
De server lukt het bij grote drukte niet om goed uit te rekenen van wie de laatste ondertekeningen komen, ondertussen zijn er alweer nieuwere bij gekomen terwijl de pagina die geserveerd moet worden nog niet af is. In de nieuwe website die we nu aan het bouwen zijn gaan we dit verhelpen. Op de database zelf staat het wel altijd goed en ook op de rustiger pagina met alle ondertekeningen (die is iets minder actueel, per minuut ofzo).

Dank u wel voor uw oplettendheid en de moeite die u nam om het te melden.

Versie van 15 mei 2021 om 19:33

mijn excuses dat ik nu pas toe kom aan het beantwoorden van uw e-mail.

Ja, we weten dat er in tijden van grote drukte ondertekeningen vaker vermeld worden onder de petitie in kwestie. Maar gelukkig betekent dat niet dat ze vaker geregistreerd worden.

Dank u wel voor uw oplettendheid en de moeite die u nam om het te melden.

mijn excuses dat ik nu pas toe kom aan het beantwoorden van uw e-mail.

Het bleek dat Ziggo het ons niet toe mogelijk maakte om veel e-mails tegelijk te bezorgen, vandaar dat u niet gelijk een e-mail terug ontving. Zie ook

<https://petities.nl/updates/ziggo-klanten-ontvangen-e-mail-met-grote-vertraging>

Wij wachten zelf ook nog op hulp van Ziggo om te voorkomen dat dit niet nog een keer gebeurt, maar het lijkt erop dat ze dit niet beschouwen als deel van de dienstverlening waar u voor betaalt.