Binnenkort overhandigen

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 29 mei 2017 om 09:23 (Rrr heeft pagina Bijna ingediend hernoemd naar Binnenkort overhandigen: beter zo)

Hieronder een voorstel voor de e-mail die automatisch verstuurd wordt een week voor de indiening van de petitie.

Geachte petitionaris,

Toen u op $signatures.petitionid.(first)confirmed.at$ uw petitie '$petitions.name$' begon is de datum van indienen op $petitions.date_projected$ ingesteld of u heeft de datum ondertussen zelf aangepast. U kunt de datum nog een keer aanpassen, maar als u dat niet doet dan gaat de petitie automatisch naar de gemeente op $petitions.date_projected$. De begeleidende tekst is de volgende:

hier tekst van indiening

Als u nog een alinea wilt toevoegen, dan kan dat door uw toevoeging via het beheerscherm in te vullen. Als u de datum verandert of een alinea toevoegt krijgt u deze e-mail een week voor de datum van indienen opnieuw toegestuurd om te controleren. De brief is gebaseerd op gegevens die u eerder heeft ingevuld. Die kunt u via het beheerscherm zelf aanpassen.