Campagnemail: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Wekelijkse mailing om petitionarissen aan te sporen campagne te voeren. Alleen naar de petitionarissen met minder dan 100 ondertekeningen voor een landelijke peti...')

(geen verschil)

Huidige versie van 18 dec 2020 om 13:21

Wekelijkse mailing om petitionarissen aan te sporen campagne te voeren.

Alleen naar de petitionarissen met minder dan 100 ondertekeningen voor een landelijke petitie tussen 1 en 2 weken geleden begonnen. Eerst maar eens handmatig versturen elke vrijdag.

Geachte <naam petitionaris>,

Uw petitie is ondertekenbaar op subdomein.petities.nl sinds <datum>. Tot nu toe met <aantal> ondertekenignen.

Heeft u zelf al wat aandacht gevraagd ervoor?

Wij hebben u al wat geholpen door de petitie aan te kondigen.

- in de lijst 'nieuwe petities' - met een bericht op Facebook - met een bericht op Twitter - met een bericht op Instagram (als u een foto bij de petitie had gezet)

Wat u nog kunt doen is:

- de aankondigingen die wij deden een like geven te delen. - de petitie zelf ondertekenen en dan helemaal onderaan de bevestigingspagina een e-mailadres invullen van iemand die vast wel ondertekenen. - de volgende dag het adres van iemand anders invullen om nog een uitnodiging te sturen - controleren in de lijst ondertekenaars of die van gisteren ook heeft ondertekend. Als u inlogt kunt u ook de anonieme ondertekenaars zien. - staat de genodigde er niet bij, dan even bellen en vragen waarom niet.

Voor alle andere vragen over uw petitie, kijk vooral in het handboek Petities op handboek.petities.nl/wiki/petitionaris

Met vriendelijke groet,

de webmaster van Petities.nl