Controle-mail: verschil tussen versies

(ook bij nieuw adres)
(tekst zoals gebruikt voor bnn-petitie)

(6 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven)
Subject: controle van burgerinitiatief 'Meer plezier met minder vuurwerk' door Tweede Kamer vanaf 30 maart
Subject: Controleer alstublieft uw ondertekening voor "<%= @signature.petition.name %>"

Controleer alstublieft uw ondertekening

Beste <%= @signature.person_name %>,

Op $date_confirmed heeft u vanaf $person_email uw steun gegeven aan het burgerinitiatief 'Meer plezier met minder vuurwerk'.
Op <%= l(@signature.signed_at.to_date) %> heeft u de petitie '<%= @signature.petition.name %>' ondertekend als '<%= @signature.person_name %>' uit '<%= @signature.person_city %>'.

Volgende week gaat de Tweede Kamer de steunbetuigingen controleren. Ze doet dit door een klein aantal van u te vragen om een papier terug te sturen met daarop uw volledige gegevens. Als praktisch iedereen die daarom gevraagd wordt dat ook foutloos doet, dan kan met zekerheid worden gezegd dat alle steunbetuigingen zijn afgegeven door natuurlijke, bestaande personen. Zo niet, dan zal het burgerinitiatief niet besproken worden door de Tweede Kamer.
Binnenkort overhandigt de petitionaris deze petitie en gaat de Tweede Kamer de ondertekeningen controleren. Maar uw gegevens mogen niet verschillen van uw inschrijving bij de gemeente! Zou u uw ondertekening nog even willen controleren?

Om zeker te zijn dat dit goed gaat moet iedereen die geen brief terug kan of wil schrijven dit aangeven, zodat het verzoek van de Tweede Kamer niet zal gaan naar mensen die er niets mee zullen doen. Ook als u jonger dan 18 jaar bent of niet de Nederlandse nationaliteit heeft kunt u niet meetellen.
We hebben voor uw ondertekening de volgende gegevens geregistreerd:

naam: <%= @signature.person_name %>

adres: <%= @signature.person_street %> <%= @signature.person_street_number %> <%= @signature.person_street_number_suffix %>

Stuurt u geen brief met postzegel erop terug aan de Tweede Kamer als u daarover een e-mail krijgt?
postcode: <%= @signature.person_postalcode %>

Vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur':
woonplaats: <%= @signature.person_city %>

geboortedatum: <%= l(@signature.person_born_at) if @signature.person_born_at.present? %>

Bent u jonger dan 18 jaar? Vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur':
Nederlandse nationaliteit: <% if @signature.person_dutch_citizen? %>ja<% else %>-<% end %>

Let erop dat u de naam opgeeft zoals die bij de overheid bekend is. Voor sommige vrouwen betekent dat bijvoorbeeld dat u ook uw meisjesnaam moet vermelden. Als u de naam gebruikt zoals die op post van de gemeente of Belastingdienst staat komt het goed. Uw adres is die van het moment van bevestigen van de petitie (daarna kan het veranderen, bijvoorbeeld door een verhuizing).

Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur':
U kunt uw ondertekening via deze link aanpassen. Werkt de link niet? U kunt ook de onderstaande persoonlijke regel kopiëren naar een venster met een internetadresregel.

<%= signature_url(@signature) %>

Wilt u niet dat de Tweede Kamer u op dit e-mailadres mailt? Teken dan opnieuw op http://vuurwerk.petities.nl en vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur':
Weinig ondertekenaars hebben aangevinkt zichtbaar te willen zijn op het web. Dat kunt u altijd veranderen door op uw unieke, persoonlijke pagina bovenaan een vinkje weg te halen of te plaatsen.

U ontvangt na deze e-mail geen verdere e-mail van ons omdat uw gegevens door ons, de stichting Petities.nl, gewist zullen worden. Tenzij u heeft aangegeven dat uw naam op de website petities.nl mag verschijnen of als u een 'voortgangsbericht' wilt ontvangen. Ook het vinkje daarvoor kunt u (halverwege) op uw persoonlijke pagina vinden.

Deze link is vertrouwelijk. Stuur het niet door en zet het niet op het web. De link naar de petitie is http://<%= @signature.petition.subdomain %>.petities.nl

Bent u wel bereid om de moeite te nemen om uw gegevens op papier (met postzegel) op te sturen, dan hoeft u daar nu nog niets voor te doen. Als u bij de 385 mensen hoort die door de Tweede Kamer zijn getrokken, dan krijgt u daar volgende week e-mail over van de commissie verzoekschriften van de Tweede Kamer vanaf het adres cieverzoekschriften@tweedekamer.nl.
Alvast hartelijk dank voor uw actie!

U kunt eventueel uw steunbetuiging op papier sturen naar de Tweede Kamer. Papieren steunbetuigingen worden opgeteld bij digitale steunbetuigingen voor zover het niet om dezelfde persoon gaat. Stuurt u uw steunbetuiging naar:

Stichting Petities.nl

Tweede Kamer der Staten-Generaal

Commissie voor de Verzoekschriften

Postbus 20018

2500 EA Den Haag

Beste $person_name,

Schrijft u dan dat u steun geeft aan het burgerinitiatief 'Meer plezier met minder vuurwerk', dat u de Nederlandse nationaliteit bezit en vermeld uw naam, adres, woonplaats en geboortedatum en onderteken dit. Als u ook digitaal heeft ondertekend, vermeldt u dat dan ook zo gedetailleerd mogelijk, bijvoorbeeld door een afdruk te maken van de pagina:

Volgende week gaat de Tweede Kamer de steunbetuigingen controleren. Ze doet dit door een klein aantal van u te vragen om een papier terug te sturen met daarop uw volledige gegevens. Als praktisch iedereen die daarom gevraagd wordt dat foutloos doet, dan kan met zekerheid worden gezegd dat alle steunbetuigingen zijn afgegeven door natuurlijke, bestaande personen. Zo niet, dan zal het burgerinitiatief niet besproken worden door de Tweede Kamer.

Om zeker te zijn dat dit goed gaat vragen wij iedereen die geen brief terug kan of wil sturen dit aan te geven, zodat het verzoek van de Tweede Kamer niet zal gaan naar mensen die er niets mee zullen doen. Ook als u jonger dan 18 jaar bent of niet de Nederlandse nationaliteit heeft kunt u niet meetellen. Gaat u in al die gevallen naar dit adres:

Vinkt u dan aan 'Ik trek mijn steunbetuiging in' en druk op de knop 'verstuur'.

Bent u wel bereid om de moeite te nemen om uw gegevens op papier (met postzegel) op te sturen, dan hoeft u daar nu nog niets voor te doen. Als u bij de 385 mensen hoort die door de Tweede Kamer zijn geselecteerd, dan krijgt u daar volgende week e-mail over van de commissie verzoekschriften van de Tweede Kamer vanaf het adres cieverzoekschriften@tweedekamer.nl.

U kunt e-mail sturen naar de initiatiefnemers Arno Bonte en David Rietveld op adres mindervuurwerk@deds.nl of nalezen of uw vraag al beantwoord is op http://mindervuurwerk.nl

Huidige versie van 13 feb 2015 om 15:44

Subject: Controleer alstublieft uw ondertekening voor "<%= @signature.petition.name %>"

Controleer alstublieft uw ondertekening

Beste <%= @signature.person_name %>,

Op <%= l(@signature.signed_at.to_date) %> heeft u de petitie '<%= @signature.petition.name %>' ondertekend als '<%= @signature.person_name %>' uit '<%= @signature.person_city %>'.

We hebben voor uw ondertekening de volgende gegevens geregistreerd:

naam: <%= @signature.person_name %>

adres: <%= @signature.person_street %> <%= @signature.person_street_number %> <%= @signature.person_street_number_suffix %>

postcode: <%= @signature.person_postalcode %>

woonplaats: <%= @signature.person_city %>

geboortedatum: <%= l(@signature.person_born_at) if @signature.person_born_at.present? %>

Nederlandse nationaliteit: <% if @signature.person_dutch_citizen? %>ja<% else %>-<% end %>

<%= signature_url(@signature) %>

Deze link is vertrouwelijk. Stuur het niet door en zet het niet op het web. De link naar de petitie is http://<%= @signature.petition.subdomain %>.petities.nl

Alvast hartelijk dank voor uw actie!

Stichting Petities.nl

Beste $person_name,

Vinkt u dan aan 'Ik trek mijn steunbetuiging in' en druk op de knop 'verstuur'.

U ontvangt na deze e-mail geen verdere e-mail van ons omdat uw gegevens door ons, de stichting Petities.nl, gewist zullen worden. Tenzij u heeft aangegeven dat uw naam op de website petities.nl mag verschijnen. Dit kunt u instellen op:

Dank u wel voor uw vertrouwen in petities.nl.

De webmaster van Petities.nl