Controle-mail: verschil tussen versies

(een beter)
(uw andere e-mailadres)

Wilt u niet dat de Tweede Kamer u op dit e-mailadres mailt? Teken dan opnieuw op http://vuurwerk.petities.nl met een beter e-mailadres en vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur':
Wilt u niet dat de Tweede Kamer u op dit e-mailadres mailt? Teken dan opnieuw op http://vuurwerk.petities.nl met uw andere e-mailadres en vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur':

Versie van 25 mrt 2009 om 17:56

Subject: controle van burgerinitiatief 'Meer plezier met minder vuurwerk' door Tweede Kamer vanaf 30 maart

Beste $person_name,

Op $date_confirmed heeft u vanaf $person_email uw steun gegeven aan het burgerinitiatief 'Meer plezier met minder vuurwerk'.

Volgende week gaat de Tweede Kamer de steunbetuigingen controleren. Ze doet dit door een klein aantal van u te vragen om een papier terug te sturen met daarop uw volledige gegevens. Als praktisch iedereen die daarom gevraagd wordt dat ook foutloos doet, dan kan met zekerheid worden gezegd dat alle steunbetuigingen zijn afgegeven door natuurlijke, bestaande personen. Zo niet, dan zal het burgerinitiatief niet besproken worden door de Tweede Kamer.

Om zeker te zijn dat dit goed gaat moet iedereen die geen brief terug kan of wil schrijven dit aangeven, zodat het verzoek van de Tweede Kamer niet zal gaan naar mensen die er niets mee zullen doen. Ook als u jonger dan 18 jaar bent of niet de Nederlandse nationaliteit heeft kunt u niet meetellen.

Stuurt u geen brief met postzegel erop terug aan de Tweede Kamer als u daarover een e-mail krijgt?

Vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur' op:

Bent u jonger dan 18 jaar? Vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur' op:

Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Vinkt u dan 'Tel mij niet langer mee' aan en druk op de knop 'verstuur' op:

Bent u wel bereid om de moeite te nemen om uw gegevens op papier (met postzegel) op te sturen, dan hoeft u daar nu nog niets voor te doen. Als u bij de 385 mensen hoort die door de Tweede Kamer zijn getrokken, dan krijgt u daar volgende week e-mail over van de commissie verzoekschriften van de Tweede Kamer vanaf het adres cieverzoekschriften@tweedekamer.nl.

U kunt eventueel uw steunbetuiging op papier sturen naar de Tweede Kamer. Papieren steunbetuigingen worden opgeteld bij digitale steunbetuigingen voor zover het niet om dezelfde persoon gaat. Stuurt u uw steunbetuiging naar:

Tweede Kamer der Staten-Generaal

Commissie voor de Verzoekschriften

Postbus 20018

2500 EA Den Haag

Schrijft u dan dat u steun geeft aan het burgerinitiatief 'Meer plezier met minder vuurwerk', dat u de Nederlandse nationaliteit bezit en vermeld uw naam, adres, woonplaats en geboortedatum en onderteken dit. Als u ook digitaal heeft ondertekend, vermeldt u dat dan ook zo gedetailleerd mogelijk, bijvoorbeeld door een afdruk te maken van de pagina:

U kunt e-mail sturen naar de initiatiefnemers Arno Bonte en David Rietveld op adres mindervuurwerk@deds.nl of nalezen of uw vraag al beantwoord is op http://mindervuurwerk.nl

U ontvangt na deze e-mail geen verdere e-mail van ons omdat uw gegevens door ons, de stichting Petities.nl, gewist zullen worden. Tenzij u heeft aangegeven dat uw naam op de website petities.nl mag verschijnen. Dit kunt u instellen op:

Dank u wel voor uw vertrouwen in petities.nl.

Met vriendelijke groet,

De webmaster van Petities.nl