Datum verstreken

Geachte petitionaris,

Op $date heeft u de petitie '$petition name' gestart. Vanaf $date status change is deze petitie ondertekenbaar en sindsdien hebben $number ondertekenaars getekend.

U heeft vandaag als datum van indiening opgegeven destijds. Als u inderdaad de petitie deze week overhandigt aan $addressee dan is het goed om een bericht naast de petitie te plaatsen waarin u dat meldt. Als u de petitie niet alleen heeft opgestuurd, maar ook fysiek heeft overhandigd kunt u ook een foto van de ceremonie bij het bericht plaatsen. Als u toegezegd is dat u binnen een bepaald aantal weken een antwoord krijgt dan is het goed om dat ook te vermelden. Alle betrokkenen kunnen die datum dan in hun agenda of op een kalender noteren.

Heeft u de petitie vandaag nog niet overhandigd, dan is het goed om de datum te veranderen. Onze ervaring is dat als u dat niet doet mensen twijfelen of het zin heeft uw petitie te ondertekenen. U kunt de datum zelf enkele weken of maanden verhogen vanuit het beheerscherm.

Toegang tot het beheerscherm waarin u een nieuwsbericht kunt schrijven en/of de datum kunt veranderen krijgt u door naar <http://petities.nl/admin/session/new> te gaan en met $e-mailaddress en $wachtwoord in te loggen.

Verder is het goed te weten dat u nog drie 'voortgangsberichten' kunt mailen aan de ondertekenaars die daar een vinkje voor hebben geplaatst. Mailt u het naar ons, dan verzorgen wij de verzending.

Heeft u nog vragen hoe het nu verder moet, aarzelt u niet om een vraag te stellen bij het petitieloket waar uw petitie bij hoort:

$e-mailadrespetitieloket $telefoonpetitieloket