Donateurs

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 16 jul 2013 om 17:36

Donateurs van Petities.nl zijn individuen die financieel bijdragen en daarmee het functioneren op de langere termijn mogelijk maken. Vooralsnog kan petities.nl nog geen persoonlijke tegenprestatie leveren aan donateurs. De ambitie is er wel om op die manier de inkomsten uit donaties te vergroten. Het beleid van de stichting Petities.nl voldoet aan de eisen die de Belastingdienst stelt aan een Algemeen Nut Beogende Instelling. Giften aan een ANBI zijn fiscaal aftrekbaar.

Sponsoren leveren een concrete prestatie van substantiële waarde die cruciaal is voor het functioneren van petities.nl.

Een donatie is uw moeite waard vanaf een euro. Daaronder zijn er teveel kosten om het te behandelen. De hoogte van de bijdrages sinds 2005 tot op heden van €5 (in 2009, toen dat gevraagd werd aan petitionarissen voor een petitie werd doorgelaten) tot €100 in 2011.

Als u een bewijs wilt van uw donatie om aan de belastinginspecteur te kunnen overleggen, stuurt u dan een e-mail met een verzoek daartoe naar webmaster@petities.nl met daarin een verwijzing naar de datum en omvang van uw donatie. We mailen dan een PDF retour met de bevestiging van uw donatie.