Drie maanden: verschil tussen versies

(eerste kladje)

k (categorie wensen)

(2 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)

Geachte petitionaris,

Op ... heeft u de petitie ... gestart. Sindsdien is de petitie door ... ondertekend. U heeft destijds aangegeven om op ... de petitie te willen indienen. Het is inmiddels meer dan drie maanden later.
Op ... heeft u de petitie ... gestart. Sindsdien is de petitie door ... ondertekend. De laatste ondertekening is van ... U heeft destijds aangegeven om op ... de petitie te willen indienen. Het is inmiddels meer dan drie maanden later.

Heeft u meer tijd nodig om ondertekeningen te verzamelen? Dan kunt u de verwachte datum van indienen veranderen vanuit het beheerscherm. Zie ...

Weet u niet hoe u uw petitie moet indienen? Lees daarover deze pagina met tips. <http://handboek.petities.nl/wiki/indienen>

Heeft u hulp nodig bij het voeren van de campagne? U kunt een 'voortgangsbericht' sturen naar de ondertekenaars waarin u een oproep kunt doen. Neemt u daarover contact op met webmaster@petities.nl
Heeft u hulp nodig bij het voeren van de campagne? U kunt een 'voortgangsbericht' sturen naar de ondertekenaars waarin u een oproep kunt doen en de stand van zaken kunt toelichten. U kunt uw verzoek om een voortgangsbericht te sturen naar  webmaster@petities.nl samen met de tekst die u wilt versturen.

Is de petitie ingehaald door de ontwikkelingen of wilt u om andere redenen uw petitie intrekken? Ga dan vanuit het beheersscherm naar 'voortgang' en kies de optie 'intrekken'.
Is de petitie ingehaald door de ontwikkelingen of wilt u om andere redenen uw petitie intrekken? Ga dan naar 'voortgang' op de pagina ...  en kies de optie 'intrekken'.

Mocht u vragen hebben, aarzelt u dan niet om ons terug te schrijven.

Met vriendelijke groeten,

Stichting Petities.nl

[[Category:Standaardmails]][[Category:wensen]]

Huidige versie van 23 jul 2011 om 11:17

Geachte petitionaris,

Heeft u hulp nodig bij het voeren van de campagne? U kunt een 'voortgangsbericht' sturen naar de ondertekenaars waarin u een oproep kunt doen en de stand van zaken kunt toelichten. U kunt uw verzoek om een voortgangsbericht te sturen naar webmaster@petities.nl samen met de tekst die u wilt versturen.

Is de petitie ingehaald door de ontwikkelingen of wilt u om andere redenen uw petitie intrekken? Ga dan naar 'voortgang' op de pagina ... en kies de optie 'intrekken'.

Mocht u vragen hebben, aarzelt u dan niet om ons terug te schrijven.

Met vriendelijke groeten,

Stichting Petities.nl