Dubbele ondertekeningen

(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)

De ondertekeningen die onder de petitie staan worden uit het actieve geheugen gehaald en bij grote drukte gaat dat te langzaam en worden ondertekeningen vaker getoond.

De lijst met ondertekeningen die een pagina verder staat, gelinkt onder de petitie met 'Naar alle ondertekeningen', komt uit de database waarin alle ondertekeningen staan. Die is wel betrouwbaar. Die pagina wordt weinig opgevraagd dus hoeft niet 'snel' uit het actieve geheugen gehaald te worden. De allerlaatste ondertekeningen van de afgelopen minuut zijn er soms nog niet in opgenomen omdat deze pagina minder vaak wordt geactualiseerd.

We zijn bekend met dit defect en op de nieuwe website later dit jaar moet het verholpen zijn. Onze excuses voor mogelijke verwarring hierdoor ondertussen.