Hoofdpagina: verschil tussen versies

(Nieuws: petitie-overzichten)
(Nieuws: de gekste petities)

* Nieuws over petities.nl verschijnt op [http://petities.nl/nieuws petities.nl/nieuws], via [http://twitter.com/petities  Twitter] en de [https://service.opendomein.nl/mailman/listinfo/nieuws petities.nl-nieuwsbrief]

* Interessante nieuwe ontwikkeling is dat er regelmatig vanuit een bepaald perspectief een overzicht van petities wordt gemaakt. Bijvoorbeeld vanuit een Libertarisch perspectief op [http://www.vrijspreker.nl/wp/2013/04/libertarische-actie-uw-maandelijkse-rantsoen-vrijheidsminnende-petities Vrijspreker.nl] of vanuit dierenbescherming op [http://petities.startkabel.nl/ Startkabel]. Als u er nog een weet, laat u het weten op webmaster@petities.nl?
* Interessante nieuwe ontwikkeling is dat er regelmatig vanuit een bepaald perspectief een overzicht van petities wordt gemaakt. Bijvoorbeeld vanuit een Libertarisch perspectief op [http://www.vrijspreker.nl/wp/2013/04/libertarische-actie-uw-maandelijkse-rantsoen-vrijheidsminnende-petities Vrijspreker.nl], vanuit dierenbescherming op [http://petities.startkabel.nl/ Startkabel] of een top-10 wat 'gek' is volgens [http://lol.thepostonline.nl/2013/04/25/de-10-gekste-petities/ The Post Online] (ook als top-3  [http://content1b.omroep.nl/urishieldv2/l27m5a98092e31d5c6040051ce8c03000000.ab03c2ed90030e65c3d3197515b2fc0f/portal/radiomanager/archive/radio2/2013/04/25/11374-radio_2_de_meest_bizarre_petities_volgens_aaron_mirck_van_tpo.mp3 op Radio 2]). Als u er nog een weet, laat u het weten op webmaster@petities.nl?

==English==

Versie van 29 jun 2013 om 09:28

Petities.nl is gemaakt door twee programmeurs, een redacteur, duizenden petitionarissen en miljoenen ondertekenaars.

Veelgestelde vragen

De antwoorden op veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden staan verzameld op de pagina die vragen heet.

Lees in het Handboek Petities alles over Petities.nl

Met onderdelen voor:

Zie ook alle categorieën waar alle lemma's in zijn opgedeeld.

• Politici die over petities berichten zijn te vinden via Publitiek
  • Interessante nieuwe ontwikkeling is dat er regelmatig vanuit een bepaald perspectief een overzicht van petities wordt gemaakt. Bijvoorbeeld vanuit een Libertarisch perspectief op Vrijspreker.nl, vanuit dierenbescherming op Startkabel of een top-10 wat 'gek' is volgens The Post Online (ook als top-3 op Radio 2). Als u er nog een weet, laat u het weten op webmaster@petities.nl?

See Hoofdpagina/en for a limited English version of this handbook.

petities.nl is listed on No-WWW.org and functional without the www subdomain