Hoofdpagina: verschil tussen versies

(link naar nieuws over petities)
(link naar publitiek)

== Nieuws ==

[http://petities.nl/nieuws/ Nieuws over de petities op petities.nl] wordt geschreven door de petitionarissen zelf. Nieuws over de petities door journalisten is onder andere te volgen via de [http://petities.startpagina.nl/nieuws/ nieuwsbrief bij de Petities-startpagina] of [http://news.google.nl/news/search?&q=petitie Google News]
[http://petities.nl/nieuws/ Nieuws over de petities op petities.nl] wordt geschreven door de petitionarissen zelf. Nieuws over de petities door journalisten is onder andere te volgen via de [http://petities.startpagina.nl/nieuws/ nieuwsbrief bij de Petities-startpagina], via [http://publitiek.nl/zoek?q=petitie Publitiek] of [http://news.google.nl/news/search?&q=petitie Google News]

Versie van 5 jan 2011 om 21:28

Lees in het Handboek Petities alles over Petities.nl

Met onderdelen voor:

Nieuws

Nieuws over de petities op petities.nl wordt geschreven door de petitionarissen zelf. Nieuws over de petities door journalisten is onder andere te volgen via de nieuwsbrief bij de Petities-startpagina, via Publitiek of Google News

See Hoofdpagina/en for an English version of this handbook.

petities.nl is listed on http://no-www.org (petities.nl is fully functional not preceded with the www subdomain)