Integreren: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina: Het is mogelijk om een loket op petities.nl te integreren in uw eigen website. De meest eenvoudige methode hiervoor is het opnemen van een ''<iframe>'' in uw website naar een speciale...)

k

==Iframe==

Om dit loket te integreren plaatst u een ''<iframe>''-tag op uw website. Kopieer hiervoor bijvoorbeeld onderstaande regel in uw website:

<nowiki><iframe frameborder="0" src="http://petities.nl/iframe/loket/<naam_van_uw_loket>" scrolling="auto" width="750"></iframe></nowiki>
  <nowiki><iframe frameborder="0" src="http://petities.nl/iframe/loket/<naam_van_uw_loket>" scrolling="auto" width="770" height="770"></iframe></nowiki>

==Suggesties?==

Deze dienst is nog in ontwikkeling. Heeft u suggesties ter verbetering? We horen deze graag. Neem vooral contact op met webmaster@petities.nl.

Versie van 16 nov 2008 om 12:49

Het is mogelijk om een loket op petities.nl te integreren in uw eigen website. De meest eenvoudige methode hiervoor is het opnemen van een <iframe> in uw website naar een speciale versie van uw petitieloket. Let wel dat <iframe> niet toegestaan in documenten met het XHTML 1.0 Strict documentttype.

Speciale versie petitieloket

Voor opname van het loket in uw website is een aangepaste versie van uw loket beschikbaar. Inhoudelijk is deze gelijk aan de standaardversie, maar de vormgeving is geoptimaliseerd voor gebruik in een <iframe>. Zo ontbreekt de bovenste balk met petities.nl-specifieke navigatie en de extra kolom aan de rechterkant van de site.

Deze aangepaste versie is beschikbaar via de volgende url:

Zie bijvoorbeeld het loket van de gemeente Almere op http://petities.nl/iframe/loket/almere/

Iframe

Om dit loket te integreren plaatst u een <iframe>-tag op uw website. Kopieer hiervoor bijvoorbeeld onderstaande regel in uw website:

Suggesties?