Interviews: verschil tussen versies

(eerste overzichtje van interviews)

(Interviews over petities.nl: met link naar interview)

=Interviews over petities.nl=

* Voor Pauw Sanders Zeilstra van Spaendonck in juni 2009, voor het boekje [http://www.pszvs.nl/artikel/615.htm Grassroots lobbying - de burger aan zet] "Een boekje over grassrootslobbying, dat tevens als handleiding kan dienen voor het opzetten van je eigen lobby." Op 8 september 2009 gepresenteerd. [[Interview 10 juni 2010]]

* Voor het tijdschrift BLIK van de Universiteit Utrecht, hoewel voornamelijk over democratiespel.nl. Oktober 2009. Niet downloadbaar, wel na te bestellen.

* Voor een evaluatie van de Digitale Pioniers-regeling in december 2009. Ongeveer anderhalf uur. Transcript opvraagbaar.

* Een derde jaars communicatiestudent Haagse Hogeschool, Specialiteit Communicatie van de overheid. Per e-mail zie [[interview 24 maart 2010]].

Versie van 15 aug 2010 om 08:41

Interviews over petities.nl

• Voor Pauw Sanders Zeilstra van Spaendonck in juni 2009, voor het boekje Grassroots lobbying - de burger aan zet "Een boekje over grassrootslobbying, dat tevens als handleiding kan dienen voor het opzetten van je eigen lobby." Op 8 september 2009 gepresenteerd. Interview 10 juni 2010
  • Voor het tijdschrift BLIK van de Universiteit Utrecht, hoewel voornamelijk over democratiespel.nl. Oktober 2009. Niet downloadbaar, wel na te bestellen.
  • Voor een evaluatie van de Digitale Pioniers-regeling in december 2009. Ongeveer anderhalf uur. Transcript opvraagbaar.
  • Een derde jaars communicatiestudent Haagse Hogeschool, Specialiteit Communicatie van de overheid. Per e-mail zie interview 24 maart 2010.