Knipsels: verschil tussen versies

(2 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)

Deze knipsels gaan over Petities.nl zelf. Voor een overzicht van petities in het nieuws (niet alleen die van Petities.nl) werd ooit [http://www.scoop.it/petities petities-account bij Scoop-it] gebruikt, toen jaarverslag.petities.nl. Maar het is niet bij te houden, sorry.

* [https://www.raadopenbaarbestuur.nl/actueel/weblogs/weblog/2019/burgerparticipatie-voor-jongeren Raad voor het Openbaar bestuur - weblog, 3 juni 2019, "Burgerparticipatie voor jongeren: beantwoord hun petitie voor een goede democratische ervaring"]

* [https://www.rd.nl/vandaag/binnenland/de-zin-en-onzin-van-online-petities-1.1559382 Reformatorisch Dagblad, 6 april 2019 "De zin en onzin van online petities"]

* [https://www.nrc.nl/nieuws/2018/12/20/met-online-petities-kunnen-burgers-en-politiek-elkaar-vinden-a3126515 NRC Handelsblad - opinie, 20 december 2018, "Met online petities kunnen burgers en politiek elkaar vinden"]

* [https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/4513006/tim-hofman-biedt-250000-handtekeningen-aan-voor-kinderpardon-maar RTL Nieuws, 11 december 2018, "250.000 handtekeningen voor een petitie, maar wat levert het op?"]

* [https://blendle.com/i/de-stentor-deventer/petitie-is-actievoeren-in-pyjama/bnl-stentordeventerstad-20170810-8503450?sharer=eyJ2ZXJzaW9uIjoiMSIsInVpZCI6InJydXN0ZW1hIiwiaXRlbV9pZCI6ImJubC1zdGVudG9yZGV2ZW50ZXJzdGFkLTIwMTcwODEwLTg1MDM0NTAifQ%3D%3D  Ad.nl 10 augustus 2017, "Petitie is actievoeren in pyjama"]

* [https://www.lc.nl/friesland/De-pyjama-activist-laat-van-zich-horen-21975962.html Leeuwarder Courant, 4 februari 2017, "De pyjama-activist laat van zich horen"]

* [https://www.youtube.com/watch?v=KwS-3NVdtWo RTL Editie NL, 23 november 2016, over de noodzaak van het overhandigen van petities]

* [https://petities.nl/updates/next-checkt-laatste-jaren-maar-17-burgerpetities-overhandigd nrc.next, 27 augustus 2013, "next checkt: Laatste jaren maar 17 burgerpetities overhandigd"] [https://antwoordop.petities.nl/ bij antwoordop.petities.nl]
* [https://downtoearthmagazine.nl/geenpeil-ttip-referendum/ Down to Earth-magazine, 5 april 2016, "Wat leert GeenPeil ons over een TTIP-referendum?"]
* [https://www.nrc.nl/nieuws/2013/08/27/laatste-jaren-maar-17-burgerpetities-overhandigd-1285493-a344545 nrc.next, 27 augustus 2013, "next checkt: Laatste jaren maar 17 burgerpetities overhandigd"] [https://antwoordop.petities.nl/ bij antwoordop.petities.nl]

* [https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/ook-internetpetitie-komt-in-archief~b243aa6a/ De Volkskrant, 28 november 2013, "ook internetpetitie komt in archief"]

* [https://www.telegraaf.nl/nieuws/1032300/kb-archiveert-petities-nl De Telegraaf, 27 november 2013, "KB archiveert petities.nl"]

Huidige versie van 21 jul 2019 om 23:28

Deze knipsels gaan over Petities.nl zelf. Voor een overzicht van petities in het nieuws (niet alleen die van Petities.nl) werd ooit petities-account bij Scoop-it gebruikt, toen jaarverslag.petities.nl. Maar het is niet bij te houden, sorry.