Laaghangend fruit: verschil tussen versies

# <s>E-mailadres met spatie erachter geeft foutmelding. Men haakt er op af en er blijven e-mails over komen in de helpdesk. Top-prioriteit dus. </s>

# letter in de linkerkolom van de petities-pagina (met de filters) is te klein voor mensen die niet goed kunnen zien #103, een puntje extra nodig
# <s>letter in de linkerkolom van de petities-pagina (met de filters) is te klein voor mensen die niet goed kunnen zien #103, een puntje extra nodig</s>

# Uitleg bij details gebruiker, waarom het noodzakelijk is zoveel mogelijk identificerende gegevens in te vullen als petitionaris. In blauw onder 'details' "Vul hier zoveel mogelijk persoonlijke gegevens in. Dit is niet voor het publiek. Geen gelegenheidsadres, maar uw eigen e-mailadres waarop u altijd goed te bereiken bent."

# Aantal petities per tag in tagcloud beperken tot de top-10 met onderin een link naar meer... met een pagina met alle petities met die tag. Die pagina liefst ook met een RSS-feed, zie het verzoek daarnaar in PIQ-53297-789

Versie van 21 okt 2012 om 10:54

Hier de kleine klusjes, onder andere uit de Versie3 pagina gehaald. Gesorteerd op prioriteit, maximaal 10 klusjes.

1. E-mailadres met spatie erachter geeft foutmelding. Men haakt er op af en er blijven e-mails over komen in de helpdesk. Top-prioriteit dus.
  2. letter in de linkerkolom van de petities-pagina (met de filters) is te klein voor mensen die niet goed kunnen zien #103, een puntje extra nodig
  3. Uitleg bij details gebruiker, waarom het noodzakelijk is zoveel mogelijk identificerende gegevens in te vullen als petitionaris. In blauw onder 'details' "Vul hier zoveel mogelijk persoonlijke gegevens in. Dit is niet voor het publiek. Geen gelegenheidsadres, maar uw eigen e-mailadres waarop u altijd goed te bereiken bent."
  4. Aantal petities per tag in tagcloud beperken tot de top-10 met onderin een link naar meer... met een pagina met alle petities met die tag. Die pagina liefst ook met een RSS-feed, zie het verzoek daarnaar in PIQ-53297-789