Niet behandeld: verschil tussen versies

(kadertje met hierna-hiervoor)

(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Kan verdwijnen, want inhoudelijk verhaal goed voor het laatste [[voortgangsbericht]] maar niet te reduceren tot een binaire waarde. Belangrijker hier is het hele verhaal waarom iets niet behandeld is. Ondertussen is een petitie wel [[afgerond]], dus zo heet deze [[status]] voortaan.

Dit is een [[status]] waar de [[petitionaris]] geen invloed op heeft. De petitie is wel in behandeling gegeven door de de petitionaris, maar is niet behandeld door de overheid. De voorgaande status was [[te behandelen]] en is niet in [[in behandeling]] terecht gekomen. Bijvoorbeeld omdat het voor het [[petitieloket]] onduidelijk is of de geadresseerde de petitie in behandeling heeft genomen. De gangbare termijn van zes weken waarbinnen een petitionaris antwoord moet krijgen op een verzoek is verstreken.

Huidige versie van 6 aug 2011 om 19:52

Kan verdwijnen, want inhoudelijk verhaal goed voor het laatste voortgangsbericht maar niet te reduceren tot een binaire waarde. Belangrijker hier is het hele verhaal waarom iets niet behandeld is. Ondertussen is een petitie wel afgerond, dus zo heet deze status voortaan.

Dit is een status waar de petitionaris geen invloed op heeft. De petitie is wel in behandeling gegeven door de de petitionaris, maar is niet behandeld door de overheid. De voorgaande status was te behandelen en is niet in in behandeling terecht gekomen. Bijvoorbeeld omdat het voor het petitieloket onduidelijk is of de geadresseerde de petitie in behandeling heeft genomen. De gangbare termijn van zes weken waarbinnen een petitionaris antwoord moet krijgen op een verzoek is verstreken.

Dit is een eindstatus.

hierna: niet van toepassing
hiervoor: ondertekenbaar | niet hier ondertekenbaar