Niet over televisie: verschil tussen versies

REDEN VOOR AFWIJZING

Helaas, petities.nl is voor petities aan de overheid en dergelijke monopolisten. Uw petitie gaat over televisie-inhoud. De overheid gaat daar niet over, dat is aan de omroepen. Als u de mediawet wilt veranderen (waar onder andere in staat hoeveel procent van de zendtijd er wat voor soort programma's moet worden uitgezonden door de publieke omroep) dan kunt u wel een petitie starten.

Huidige versie van 26 jun 2020 om 20:59

Een petitie die over televisie-inhoud gaat wordt afgewezen met deze tekst of een variant erop.

REDEN VOOR AFWIJZING

Als u toch een petitie aan een omroep/bedrijf wilt richten (waar ze normaal niks mee doen), dan kunt u een andere petitiewebsite gebruiken. Op http://petities.pagina.nl staan een aantal alternatieven genoemd.