Nieuwssites: verschil tussen versies

(Regionaal nieuws: Leeuwarder Courant)
(Landelijk nieuws)

* [http://www.trouw.nl/ Trouw] [http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3478725/2013/07/20/Geen-eerlijke-kans-voor-pardonners.dhtml]

* [http://www.nieuwsbank.nl/ Nieuwsbank] "distribueert, verzamelt en indexeert sinds 1996 Nederlandstalige persberichten op het web. (...) verzamelt en distribueert alleen berichten rechtstreeks van de bron. Naast de automatische verwerking wordt rond de dertig procent van de persberichten direct via ons formulier of per e-mail aangeleverd. " [http://www.nieuwsbank.nl/inp/2013/07/18/T120.htm] [http://www.nieuwsbank.nl/inp/2013/07/04/P001.htm] [http://www.nieuwsbank.nl/inp/2013/06/26/T259.htm] [http://www.nieuwsbank.nl/inp/2013/06/04/T291.htm] [http://www.nieuwsbank.nl/inp/2013/05/23/I011.htm]

* [http://www.telegraaf.nl/ Telegraaf Wat U Zegt] [http://www.telegraaf.nl/watuzegt/waturaakt/21717958/__Wat_U_Raakt__Ontvlambaar__.html]

* [http://www.hartvannederland.nl/ Hart van Nederland] [http://www.hartvannederland.nl/nederland/2013/kamerleden-luiden-zomerreces-in-met-barbecue/]

Versie van 5 aug 2013 om 15:50

Petities van petities.nl worden regelmatig genoemd op nieuwssites. Via Google-alerts en scoop.it zijn de onderstaande verzameld. Tenzij anders vermeld kunt u er niet zelf nieuws plaatsen.

Regionaal nieuws

• De Weekkrant "Gebruikers van de www.deweekkrant.nl kunnen zelf artikelen schrijven en deze, al dan niet in combinatie met beeldmateriaal, plaatsen." [9] [10] [11] [12] [13]
  • Hallo Fryslan "Op Hallo Fryslân kunt u zelf berichten plaatsen."
  • Nieuwsblad De Kaap "Een evenement of activiteit aankondigen?" "Nieuws te melden?" "Uit de ontvangen berichten maakt de redactie een selectie voor plaatsing in de krant." [19]
  • Regio Hoogeveen "een vereniging die werkt met vrijwilligers die tot doel hebben de lezers op de hoogte houden van het nieuws wat betreft de gemeente Hoogeveen en haar inwoners." " Wij zijn altijd blij nieuwe vrijwilligers te mogen verwelkomen. Hulp is gewenst op het gebied van de redactie, fotografie, verslaggeving, reclame en ICT." [20]

Thematisch nieuws

Landelijk nieuws