Onbevestigd: verschil tussen versies

(onbevestigd)

(percentages onbevestigd in een rijtje voor de 3 grote petities)
Er is altijd een percentage ondertekenaars dat niet bevestigd. Ze tekenen de petitie wel, maar ze volgen niet de link vanuit de [[bevestiging]]smail naar de bevestigingspagina om daar op de knop te klikken. Het percentage van mensen dat die link wel volgt maar niet klikt hebben we nog niet uitgezocht.
Er is altijd ongeveer 10% van de ondertekenaars dat niet bevestigt. Ze tekenen de petitie wel, maar ze volgen niet de link vanuit de [[bevestiging]]smail naar de bevestigingspagina om daar op de knop te klikken. Het percentage van mensen dat die link wel volgt maar niet klikt hebben we nog niet uitgezocht.

Twee grote petities hebben de volgende percentages: Minder Vuurwerk heeft 11,34% (na herinneringsmails) en Stop de bijensterfte 18,5% voor een [[herinnering]]smail.
De grote petities hebben de volgende percentages:
# Minder Vuurwerk heeft 11,34% na [[herinnering]]smails
# Stop de bijensterfte 18,5% voor een [[herinnering]]smail
# IJmeer open 10,5% na een herinneringsmail

Versie van 31 jul 2009 om 15:35

Er is altijd ongeveer 10% van de ondertekenaars dat niet bevestigt. Ze tekenen de petitie wel, maar ze volgen niet de link vanuit de bevestigingsmail naar de bevestigingspagina om daar op de knop te klikken. Het percentage van mensen dat die link wel volgt maar niet klikt hebben we nog niet uitgezocht.

De grote petities hebben de volgende percentages:

1. Minder Vuurwerk heeft 11,34% na herinneringsmails
  2. Stop de bijensterfte 18,5% voor een herinneringsmail