Ondertekenbaar maken: verschil tussen versies

(vanaf deze status e-mails naar petitionaris sturen)
(linkje naar status)

Het kan even duren voordat een petitie daadwerkelijk [[ondertekenbaar]] is, omdat een loket dit moet doorlaten.

In dit stadium kunnen er standaardmails verstuurd worden naar de petitionaris waarin gewezen wordt op velden die in het [[beheerscherm]] nog ingevuld kunnen worden om de petitie te verbeteren. Per onderwerp een aparte e-mail. Die kunnen ook verstuurd worden als de petitie al [[ondertekenbaar]] is.
Tijdens deze [[status]] kunnen er standaardmails verstuurd worden naar de petitionaris waarin gewezen wordt op velden die in het [[beheerscherm]] nog ingevuld kunnen worden om de petitie te verbeteren. Per onderwerp een aparte e-mail. Die kunnen ook verstuurd worden als de petitie al [[ondertekenbaar]] is.

'''hierna:''' [[ondertekenbaar]]

Versie van 11 jan 2011 om 23:56

Het kan even duren voordat een petitie daadwerkelijk ondertekenbaar is, omdat een loket dit moet doorlaten.

Tijdens deze status kunnen er standaardmails verstuurd worden naar de petitionaris waarin gewezen wordt op velden die in het beheerscherm nog ingevuld kunnen worden om de petitie te verbeteren. Per onderwerp een aparte e-mail. Die kunnen ook verstuurd worden als de petitie al ondertekenbaar is.

hierna: ondertekenbaar
hiervoor: concept