Ondertekeningenpagina

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 23 jan 2021 om 12:35 (Nieuwe pagina aangemaakt met 'Ondertekeningen moeten zichtbaar en linkbaar zijn met een anchor en nummer: "kijk hier staat mijn ondertekening". Dus ondertekeningen zijn de zoveelste vanaf dat...')

(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)

Dus ondertekeningen zijn de zoveelste vanaf dat de petitie open ging en staan allemaal op een eigen pagina. Als er ondertekeningen op verzoek uit gewist worden dan zijn het niet langer 100 per pagina maar evenveel minder.

Ondertekeningen kunnen 'anoniem' zijn, niet zichtbaar voor de buitenwereld, wel voor de petitionaris en de ontvanger van de petitie. Dit moet voortaan wel als uitleg uitvouwen als je op 'anoniem' klikt. Anders komen daar vragen over.

Een ondertekening kan je 'melden', maar dan wel met keuzes op grond waarvan. 'niet serieus', 'onwaarschijnlijke naam', 'prominente ondertekenaar', 'toelichting...' (vrij tekst veld). Dat verschijnt in de omgeving van de petitionaris en moderator met een link ernaar. De petitionaris beoordeeld en bevestigd dat, de moderator kan er actie op ondernemen.

Betaalde feature, je naam klikbaar naar je homepage met al je ondertekeningen en eigen petities: mijn.petities.nl/door/naam

Bonus:

Naast elke ondertekenaar staat op deze pagina dan ook een link met 'ik teken ook' (of een icoontje).

Die ondertekenaar kan dan ook een tellertje naast zijn of haar naam krijgen als ze via de website uitnodigingen stuurt (tenzij dat ongewenst is, moet je een vinkje weghalen bij het uitnodigen). De genodigde die ondertekent wordt gekoppeld aan die ondertekening. De laatste 10 staan gelinkt als +1 +2 +3 etc. Of juist +112 +113 +114 etc. Zoveel als er ruimte is. Als iemand duizenden ondertekeningen heeft 'geworven' dan worden er maar een paar laatste genoemd, want dan is er minder ruimte. Op je persoonlijke pagina kan je zien wie je allemaal als ondertekenaar hebt geworven.

Via de zoekmachine kan je topcampaigners opzoeken. Voor alle petities, voor een bepaalde petitie, in een bepaalde periode, etc.