Petities:Financieel bijdragen: verschil tussen versies

(Donaties: link naar Flattr)
k (Vrijwilliger)

=Vrijwilliger=

Wilt u [[meehelpen]] als vrijwilliger dan waarderen we dat enorm en zal u snel resultaat zien op de site. Als vrijwilliger kunt u ons al helpen zonder contact op te nemen. U bepaart ons tijd (en uiteindelijk zo ook geld) door petities die verlaten en vergeten op petities.nl staan op te sporen en de [[petitionaris]] aan te sporen iets met de petitie te doen: intrekken, alsnog overhandigen en minstens [[nieuwsbericht]]en naast de petitie te plaatsen over de stand van zaken.
Wilt u [[meehelpen]] als vrijwilliger dan waarderen we dat enorm en zal u snel resultaat zien op de site. Als vrijwilliger kunt u ons al helpen zonder contact op te nemen. U bespaart ons tijd (en uiteindelijk zo ook geld) door petities die verlaten en vergeten op petities.nl staan op te sporen en de [[petitionaris]] aan te sporen iets met de petitie te doen: intrekken, alsnog overhandigen en minstens [[nieuwsbericht]]en naast de petitie te plaatsen over de stand van zaken.

Als er geen contactinformatie bij de petitie staat kunt u het e-mailadres van de petitionaris achterhalen door de petitie te ondertekenen en uzelf daarna een uitnodiging te sturen of opnieuw een petitie die al heeft ondertekend te ondertekenen. In de e-mail die u dan ontvangt staat het e-mailadres. Als u een petitionaris aanschijft lezen wij graag mee via een kopietje van uw e-mail.

Versie van 18 jun 2013 om 16:52

De stichting Petities.nl is voor het draaiende houden van petities.nl afhankelijk van sponsoren, de hulp van vrijwilligers en donateurs. We verkopen niets omdat we een ideële instelling zijn en dit niet mogen en niet goed kunnen. Omdat we werken met vrijwilligers kunnen we immers geen kwaliteit garanderen. Daarom vragen we giften aan u als ondertekenaar of petitionaris nadat u petities.nl heeft gebruikt. Natuurlijk kunt u ons ook steunen alleen omdat u ons beleid goed vindt.

Doneer

We zijn al blij met een donatie vanaf één euro. [1]

Donaties

U kunt doneren via:

• een overboeking op bankrekeningnummer NL14RABO0324616899 (324616899 in het kort) van stichting Petities.nl in Amsterdam
  • een overboeking via Paypal op adres webmaster@petities.nl
  • via Flattr
  • iDeal (10% van uw donatie is voor allegoededoelen.nl)
  • creditcard (10% van uw donatie is voor allegoededoelen.nl)
  • telefoonnummer 0900 - HELPONS (0900-4357667), toets na de pieptoon de code 1574 in, sluit uw donatie van €1,30 af door te drukken op: # (10% van uw donatie is voor allegoededoelen.nl)
  • SMS DONATIE 1574 NAAR 1008 om een machtiging te geven een donatie van €3 per jaar af te schrijven. [2] (10% van uw donatie is voor allegoededoelen.nl)

We zijn blij met elk bedrag vanaf een euro (daaronder is de verwerking te duur). Donaties zijn nodig om programmeurs, vormgevers en dergelijke in te huren voor (grote) klussen die vrijwilligers niet aan kunnen.

Sinds juli 2011 is de stichting Petities.nl door de Belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling. Dit kan het voor u fiscaal aantrekkelijk maken om een erfenis aan de stichting toe te laten komen, te schenken of een gift te doen.

Subsidies

Vanaf 1 januari 2011 ontvangt petities.nl geen subsidies meer van de Nederlandse overheid. De stichting probeert wel weer extra subsidies te verwerven door opnieuw aanvragen te doen. Als u nog fondsen weet die we zouden moeten benaderen, we horen het graag!

Vrijwilliger

Wilt u meehelpen als vrijwilliger dan waarderen we dat enorm en zal u snel resultaat zien op de site. Als vrijwilliger kunt u ons al helpen zonder contact op te nemen. U bespaart ons tijd (en uiteindelijk zo ook geld) door petities die verlaten en vergeten op petities.nl staan op te sporen en de petitionaris aan te sporen iets met de petitie te doen: intrekken, alsnog overhandigen en minstens nieuwsberichten naast de petitie te plaatsen over de stand van zaken.

Als u zich verdiept in de werking van de site vindt u snel allemaal mogelijke verbeteringen. Die hebben we waarschijnlijk al gevonden en genoteerd als wensen in afwachting van tijd en geld. Zo niet, dan kunt u ons bereiken op webmaster@petities.nl.

Programmeren

Bent u in staat om te programmeren voor ons, dan kunt u ons veel geld besparen. De broncode kunt u als ontwikkelaar vinden op Github. Ook als u een programmeur onder contract heeft wiens arbeidstijd u wilt doneren kunt u ons hier verhoudingsgewijs enorm mee helpen.