Prominenten: verschil tussen versies

(wat zijn prominenten)

(hoe prominenten aanmerken)

De achterban van de Bekende Nederlanders willen graag controleren of het inderdaad zo is dat ze hebben ondertekend. De petitionaris heeft dat kennelijk gecontroleerd, want iedereen kan in theorie met de naam van een BN-er ondertekenen. Het is dus een soort bevestiging van diens identiteit.

De [[petitionaris]] heeft toegang tot een [[beheerscherm]] waar onder de tab [[ondertekenaar]]s bij willekeurig welke ondertekenaar op een sterretje geklikt kan worden. Dat sterretje verandert van zwart in rood. Daarmee verschijnt die ondertekenaar in de lijst prominenten onder de petitie. Een ondertekenaar kan zichzelf dus niet als prominent aanmerken.

Versie van 15 mei 2010 om 17:34

Prominenten zijn die ondertekenaars van een petitie die in de ogen van de petitionaris op de één of andere manier opvallend zijn. Potentiële ondertekenaars kunnen dan denken, "goh, die hebben al ondertekend" en dan (eerder) besluiten om ze daarin te volgen. Experts (ervaring of kennis) en Bekende Nederlanders zijn dat met name.

De petitionaris heeft toegang tot een beheerscherm waar onder de tab ondertekenaars bij willekeurig welke ondertekenaar op een sterretje geklikt kan worden. Dat sterretje verandert van zwart in rood. Daarmee verschijnt die ondertekenaar in de lijst prominenten onder de petitie. Een ondertekenaar kan zichzelf dus niet als prominent aanmerken.