Sjablonen

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 7 aug 2011 om 09:16 (link to helpdesk)

Om de helpdesk te verlichten geautomatiseerd bepaalde auto-replies terugsturen op basis van kenmerken in de e-mail.

Bevestigen per e-mail niet mogelijk

Subject: Uw e-mail aan de webmaster: ondertekening bevestigen per e-mail is niet mogelijk

Geachte $person_name,

U stuurde een bevestigingsmail terug naar de webmaster van petities.nl. We hebben deze e-mail nog niet gelezen, maar meestal ontvangen we dergelijke e-mails van ondertekenaars die een ondertekening willen bevestigen per e-mail. Als dat nu ook het geval is willen we u toch vragen om deze link $unique_key te volgen om uw ondertekening voor de petitie $petition_name of de petitie $petition_name te bevestigen. Als u dat niet doet telt u niet mee als ondertekenaar.

Heeft u vragen over de petitie voordat u wilt ondertekenen? Dan kunt u deze voor petitie $petition_name mailen naar $petitioner_email. Voor petitie $petition_name kunt u mailen naar $petitionar_e-mail

Heeft u problemen met het gebruiken van de website? Kijkt u naar de veelgestelde vragen op http://petities.nl/help of stuurt u een e-mail naar webmaster@petities.nl.

Zie ook ticket XNN-91451-749. Het script kijkt of dit een e-mail is van iemand met een onbevestigde ondertekening. Als er meerdere petities niet bevestigd zijn worden die ook genoemd in de mail. De e-mailadressen van de petitionarissen worden ook genoemd, om de aandacht van de helpdesk af te leiden.