Statuswijziging: verschil tussen versies

(andere status geven kan niet altijd)
(uitgebreider, maar nog niet af.)
Bij een statuswijziging gaan er maximaal drie verschillende e-mails uit: naar de ondertekenaars, naar de petitionaris en naar het petitieloket.
=Ondertekenaar=
Deze e-mail wordt niet verstuurd bij een statuswijziging van concept naar ondertekenbaar maken en van ondertekenbaar maken naar ondertekenbaar. Ondertekenaars bestaan immers pas vanaf de fase ondertekenbaar.
Geachte ondertekenaar van de petitie $petition$,
Op $date confirmed$ heeft u de petitie $petition$ ondertekend. Zojuist is deze petitie van status veranderd. Dit is de volgende stap in de voortgang van deze petitie.
Het begon met uw ondertekening, dan wordt de petitie ingediend en daarna wordt de petitie in behandeling genomen. 'Afgehandeld' is de laatste stap in dit traject. Er is dan in reactie op de petitie een uitspraak gedaan en/of een besluit genomen.
De toelichting bij elke statuswijziging kunt u nalezen onder 'voortgang' op <http://$subdomain$.petities.nl>. Daar staat nu: $petition_id$ $comment$.
met vriendelijke groet, <br />
<br />
Petities.nl <br />
=Petitionaris=
Geachte petitionaris van de petitie $petition$,
Op $status_change_date$ heeft u de petitie $petition$ opgesteld. Zojuist is deze petitie van status veranderd. Dit is de volgende stap in de voortgang van deze petitie.
Het begon met uw publiceren van de petitie, dan volgt het ondertekenen door de ondertekenaars, dan wordt de petitie ingediend en daarna wordt de petitie in behandeling genomen. 'Afgehandeld' is de laatste stap in dit traject. Er is dan in reactie op de petitie een uitspraak gedaan en/of een besluit genomen.
Er is op twee momenten actie van u vereist. Als u de petitie ondertekenbaar wilt maken en als u de petitie wilt indienen of terugtrekken. Dit geeft u aan onder 'voortgang' op http://petities.nl/index.php?start_petition=$uniquekey$
Dit is de korte beschrijving van de petitie die u heeft opgegeven. $petitions$ $description$ (if NULL dan "U heeft nog geen beschrijving opgegeven, dit kan op http://petities.nl/index.php?start_petition=$uniquekey$)
met vriendelijke groet, <br />
<br />
Petities.nl <br />
=Petitieloket=

Subject: statuswijziging van petitie $petition

Versie van 16 dec 2008 om 17:45

Ondertekenaar

Geachte ondertekenaar van de petitie $petition$,

Petitionaris

Geachte petitionaris van de petitie $petition$,

Petitieloket

Subject: statuswijziging van petitie $petition

Geacht petitieloket,

De petitie $name is veranderd van status naar "$statuspetitie".

De beschrijving van de petitie luidt:
$description (if NULL print "geen beschrijving beschikbaar! Vraag de petitionaris een beschrijving te geven.

U kunt de petitie <a href="##URL##" target="_blank">een andere status geven</a> (zoals ondertekenbaar maken), bewerken of u kunt contact opnemen met de petitionaris:

$petitioner_name
$petitioner_postalcode