Subsidies: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina aangemaakt met 'De eerste versie van Petities.nl is gefinancierd door de Stimuleringsregeling [http://www.digitalepioniers.nl/ Digitale Pioniers] in 2005. Dit was een regeling die...')

De eerste versie van Petities.nl is gefinancierd door de Stimuleringsregeling [http://www.digitalepioniers.nl/ Digitale Pioniers] in 2005. Dit was een regeling die viel onder het "Programma Implementatie Agenda ICT-Beleid (PRIMA)" van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
De eerste versie van Petities.nl is gefinancierd door de Stimuleringsregeling [http://www.digitalepioniers.nl/ Digitale Pioniers] [http://www.digitalepioniers.nl/projecten/Petities-nl/59 in 2005]. Dit was een regeling die viel onder het "Programma Implementatie Agenda ICT-Beleid (PRIMA)" van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

De tweede versie van Petities.nl in 2008 is gefinancierd door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties vanuit het eParticipatie-programma.

Huidige versie van 28 aug 2015 om 14:58

De eerste versie van Petities.nl is gefinancierd door de Stimuleringsregeling Digitale Pioniers in 2005. Dit was een regeling die viel onder het "Programma Implementatie Agenda ICT-Beleid (PRIMA)" van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

De derde versie van Petities.nl in 2009/2010 is gefinancierd door Burgerlink, binnen het eParticipatie-programma in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

De vierde versie van Petities.nl in 2015 is gefinancierd door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties vanuit de directie Bestuur, Democratie & Financiën.