Te behandelen: verschil tussen versies

(te behandelen)

(4 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Nadat de petitie lang genoeg ondertekenbaar heeft gestaan volgens de [[petitionaris]] wordt de petitie actief ter behandeling gezet in het [[beheerscherm]] door de [[petitionaris]]. Zo niet, dan krijgt de petitie de status [[niet ingediend]]. In deze status is een petitie nog wel ondertekenbaar, totdat de petitie de status [[in behandeling]] krijgt.

Nadat de petitie lang genoeg ondertekenbaar heeft gestaan volgens de [[petitionaris]] wordt de petitie actief ter behandeling gezet in het [[beheerscherm]] door de [[petitionaris]]. Zo niet, dan krijgt de petitie de status [[niet ingediend]]. In deze status is een petitie nog wel ondertekenbaar, totdat de petitie de status [[in behandeling]] krijgt van het [[petitieloket]]. Als de ontvanger van de petitie niet laten weten of de petitie daadwerkelijk is overhandigd en in behandeling is genomen, dan verandert de status na een week automatisch in [[niet ingediend]] en is niet meer ondertekenbaar. Daar kan de petitie uit komen als blijkt dat de petitie wel overhandigd is. De petitionaris kan de status dan weer omzetten in [[te behandelen]] waarna het [[petitieloket]] de status veranderd in [[in behandeling]].

'''hierna:''' [[in behandeling]] | [[niet ingediend]]
'''hiervoor:''' [[ondertekenbaar]]

[[Category:Status]]

Huidige versie van 28 dec 2017 om 10:28

Nadat de petitie lang genoeg ondertekenbaar heeft gestaan volgens de petitionaris wordt de petitie actief ter behandeling gezet in het beheerscherm door de petitionaris. Zo niet, dan krijgt de petitie de status niet ingediend. In deze status is een petitie nog wel ondertekenbaar, totdat de petitie de status in behandeling krijgt van het petitieloket. Als de ontvanger van de petitie niet laten weten of de petitie daadwerkelijk is overhandigd en in behandeling is genomen, dan verandert de status na een week automatisch in niet ingediend en is niet meer ondertekenbaar. Daar kan de petitie uit komen als blijkt dat de petitie wel overhandigd is. De petitionaris kan de status dan weer omzetten in te behandelen waarna het petitieloket de status veranderd in in behandeling.

hierna: in behandeling | niet ingediend
hiervoor: ondertekenbaar