Toelichting bij de petitie: verschil tussen versies

(twee versies)
(versie vanuit petitionaris geschreven)

$petitie$

Deze petitie is via internet ondertekend op het adres $petitie-URL$. Aangehangen vind u een lijst met de ondertekenaars die u kunt verspreiden binnen de raad en/of het college.
Deze petitie is via internet ondertekend op het adres $petitie-URL$. Aangehangen vindt u een lijst met de ondertekenaars die u kunt verspreiden binnen de raad en/of het college.

Het antwoord van de raad en/of het college willen we graag naast de petitie publiceren. Graag horen we van u per kerende e-mail of, van wie en wanneer u een antwoord verwacht. Zou u ook een kenmerk in uw administratie voor deze petitie kunnen laten weten?
Het antwoord willen we graag naast de petitie publiceren. Graag horen we van u per kerende e-mail of, van wie en wanneer u een antwoord verwacht. Zou u ook een kenmerk in uw administratie voor deze petitie kunnen laten weten per kerende mail?

Het adres $adresvangemeente$ is afkomstig uit almanak.overheid.nl. Als griffie niet bereikbaar is via dit adres, zou u dit bericht kunnen doorsturen naar de griffie en het kunnen laten weten?
Het adres $adresvangemeente$ is afkomstig uit almanak.overheid.nl. Als griffie niet bereikbaar is via dit adres, zou u dit bericht kunnen doorsturen naar de griffie en dat laten weten?

U kunt mij voor toelichting op de petitie bereiken op:

Huidige versie van 23 aug 2011 om 22:45

Deze e-mail moet standaard verstuurd worden naar de geadresseerde gemeente als een petitie de status 'te behandelen' krijgt. E-mail terug van de gemeente moet automagisch naar petitionaris en loket Nederland.

versie vanuit petities.nl geschreven

Geachte griffier,

$naampetitionaris$ is de petitionaris van de petitie $petitietitel$ die sinds $datumactivatie$ op $petitie-URL$ ondertekenbaar stond. Sindsdien hebben $signaturecount$ burgers hun steun aan deze petitie gegeven.

Kunt u deze petitie in behandeling kunnen nemen? Het antwoord van de raad en/of het college willen we graag naast de petitie publiceren. Graag horen we van u per kerende e-mail of, van wie en wanneer u een antwoord verwacht.

Het adres $adresvangemeente$ is afkomstig uit almanak.overheid.nl. Als griffie niet bereikbaar is via dit adres, zou u dit bericht kunnen doorsturen naar de griffie?

U kunt de petitionaris voor toelichting op de petitie bereiken op:

$e-mailadres$

$telefoon$

De petitionaris woont op:

$straat$

$postcode$ $woonplaats$

Toegevoegd vindt u twee bijlagen als PDF:

• de petitie (1 of 2 pagina's)
  • de lijst met ondertekenaars (ongeveer $signaturecount/30 pagina's)

De website petities.nl is de nationale petitiewebsite en is tot stand gekomen met medewerking van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Elke overheid kan een 'petitieloket' openen op deze site om petities via het web openbaar te kunnen behandelen. De enige vereiste is de naam van een contactpersoon en een e-mailadres van de betrokken afdeling. Neemt u voor meer informatie contact met ons op via webmaster@petities.nl

versie vanuit petitionaris geschreven

Geachte griffier,

Op $datumactivatie$ ben ik een petitie begonnen. Sindsdien hebben $signaturecount$ burgers hun steun aan deze petitie gegeven. Bij deze vraag ik u de petitie in behandeling te laten nemen.

De petitie luidt: $petitie$

U kunt mij voor toelichting op de petitie bereiken op:

$telefoon$

Uw antwoord lees ik graag per kerende e-mail.

Mijn adres is:

$straat$

$postcode$ $woonplaats$

Toegevoegd vindt u twee bijlagen als PDF:

• de petitie (1 of 2 pagina's)
  • de lijst met ondertekenaars (ongeveer $signaturecount/30 pagina's)