Tweede Kamer: verschil tussen versies

(brief aan Tweede Kamer-voorlichting)
(Tekst vervangen door "De Tweede Kamer heeft geen petitieloket. Petities worden doorgaans dinsdagmiddag tussen 13:00 en 14:00 overhandigd. Zie ook de categorie Tweede Kamer. Op tweedekamer....")

(29 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
De Tweede Kamer heeft geen [[petitieloket]]. Petities worden doorgaans dinsdagmiddag tussen 13:00 en 14:00 overhandigd. Zie ook de categorie Tweede Kamer.

Op 1 augustus 2011 ontving de afdeling voorlichting de volgende brief van webmaster@petities.nl:
Op tweedekamer.nl zijn aankondigingen van petities te vinden door in het zoekvenster een speciale zoekopdracht in te geven.

'''petitie:PRL_SOORT'''

Geachte voorlichting,
en dan verschijnen de vergaderingen waarin een petitie wordt of was overhandigd.

Op de pagina http://www.tweedekamer.nl/hoe_werkt_het/uw_mening_telt/petitie/index.jsp lees ik "De aanbieding van een petitie wordt in de eerstvolgende vergadering van de Kamer gemeld op de lijst van ingekomen stukken."

Via https://zoek.officielebekendmakingen.nl/zoeken/parlementaire_documenten heb ik in de ingekomen stukken van het laatste jaar gezocht naar het woord 'petitie'.

Ik kan maar 1 melding vinden van een petitie op de lijst ingekomen stukken: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/h-tk-20102011-88-11.html "Reactie verzoek inzake aangeboden SAO-petitie door FAON en Hay Tad Nederland m.b.t. herdenking en erkenning van de Armeense Genocide d.d. 19 april 2011 – 32500-V-188"

Op de pagina http://www.tweedekamer.nl/nieuws/kamernieuws/petitieaanbiedingen.jsp staan praktisch elke week een handvol petities genoemd. Die zouden dus terug te vinden moeten zijn op de lijst ingekomen stukken.

Kunt u mij schrijven hoe ik wel moet zoeken?

Of zijn de petities niet op die lijsten verschenen?

Bij voorbaat dank,

Per jaar is er een overzicht van petities die overhandigd zijn.

[[Category:Tweede Kamer]]

Huidige versie van 1 mei 2018 om 15:32

petitie:PRL_SOORT

Per jaar is er een overzicht van petities die overhandigd zijn.