Tweede Kamer: verschil tussen versies

(groenlinks en btw op kunst)
(Tekst vervangen door "De Tweede Kamer heeft geen petitieloket. Petities worden doorgaans dinsdagmiddag tussen 13:00 en 14:00 overhandigd. Zie ook de categorie Tweede Kamer. Op tweedekamer....")

(11 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)

De Tweede Kamer heeft geen [[petitieloket]]. Petities worden doorgaans dinsdagmiddag tussen 13:00 en 14:00 overhandigd. Zie ook de categorie Tweede Kamer.

In 2012 heeft de stichting Petities.nl de ambitie om de politieke partijen om een reactie te vragen op petities met meer dan 10.000 ondertekeningen. Reacties verschijnen als [http://petities.nl/nieuws/ nieuwsbericht] naast de petitie. Ook te volgen als [http://petities.nl/nieuws/home.rss RSS-feed]. Tot nu toe zijn de volgende reacties ontvangen:
Op tweedekamer.nl zijn aankondigingen van petities te vinden door in het zoekvenster een speciale zoekopdracht in te geven.

* Reactie van GroenLinks op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-groenlinks-op-btw-voor-beeldende-kunst-terug-naar-6 "BTW voor beeldende kunst terug naar 6%"] (22 augustus 2012)
'''petitie:PRL_SOORT'''

* Reactie van de SP op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-sp-op-uit-de-kast-uit-de-klas "Uit de kast, uit de klas"] (18 augustus 2012)
en dan verschijnen de vergaderingen waarin een petitie wordt of was overhandigd.

* Reactie van de PvdA op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-de-pvda-op-uit-de-kast-uit-de-klas "Uit de kast, uit de klas"] (17 augustus 2012)
Per jaar is er een overzicht van petities die overhandigd zijn.

* Reactie van GroenLinks op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-groenlinks-op-uit-de-kast-uit-de-klas "Uit de kast, uit de klas"] (16 augustus 2012)

* Reactie van de Libertarische Partij op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-de-libertarische-partij-op-uit-de-kast-uit-de-klas "Uit de kast, uit de klas"] (15 augustus 2012)

* Reactie van de Libertarische Partij op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-de-libertarische-partij-op-3-niet-1-ivf-pogingen-vergoeden "3 niet 1 IVF pogingen vergoeden"] (15 augustus 2012)

* Reactie van de SP op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-sp-op-btw-voor-beeldende-kunst-terug-naar-6 "BTW voor beeldende kunst terug naar 6%"] (14 augustus 2012)

* Reactie van de Piratenpartij op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-de-piratenpartij-op-3-niet-1-ivf-pogingen-vergoeden "3 niet 1 IVF pogingen vergoeden"] (12 augustus 2012)

* Reactie van SP op  [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-sp-op-toekomstig-arts-wordt-gekortwiekt "Toekomstig arts wordt gekortwiekt"] (11 augustus 2012)

* Reactie van SP op  [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-sp-op-3-niet-1-ivf-pogingen-vergoeden "3 niet 1 IVF pogingen vergoeden"] (10 augustus 2012)

* Reactie van GroenLinks op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-groenlinks-op-overheid-pas-de-abortuswetgeving-aan "Overheid, pas de abortuswetgeving aan!"] (18 februari 2012)

* Reactie van ChristenUnie op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-christenunie-op-hou-de-hulphond-in-het-zorgpakket "hou de hulphond in het zorgpakket"] (15 februari 2012)

* Reactie van SP op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-sp-op-hou-de-hulphond-in-het-zorgpakket "hou de hulphond in het zorgpakket"] (13 februari 2012)

* Reactie van SP op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-sp-op-het-esm-verdrag "Het ESM-verdrag"] (13 februari 2012)

* Reactie van SP op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-sp-op-overheid-pas-de-abortuswetgeving-aan "Overheid, pas de abortuswetgeving aan!"] (11 februari 2012)

* Reactie van ChristenUnie op [http://petities.nl/nieuws/reactie-van-christenunie-op-overheid-pas-de-abortuswetgeving-aan "Overheid, pas de abortuswetgeving aan!"] (8 februari 2012)

De kleine fracties van de Partij voor de Dieren en de SGP hebben aangegeven geen, respectievelijk waarschijnlijk geen, tijd te hebben om te reageren.

[[Category:Tweede Kamer]]

Huidige versie van 1 mei 2018 om 14:32

petitie:PRL_SOORT

Per jaar is er een overzicht van petities die overhandigd zijn.