Uitnodiging: verschil tussen versies

(verbeterde uitnodiging)
(nu inclusief $description en $petitioner_email etc.)
Er is ook een apart lemma over [[uitnodigen]]. Hieronder staat de standaardmail die verstuurd wordt vanaf de website als een ondertekenaar daar voor kiest. De waarde $description is de korte beschrijving van de petitie, $petitioner_email het e-mailadres van de petitionaris en $site1 de eerste naast de petitie genoemde website.
<br>

Subject: Uitnodiging voor ondertekening op petities.nl

Versie van 5 sep 2008 om 15:18

Er is ook een apart lemma over uitnodigen. Hieronder staat de standaardmail die verstuurd wordt vanaf de website als een ondertekenaar daar voor kiest. De waarde $description is de korte beschrijving van de petitie, $petitioner_email het e-mailadres van de petitionaris en $site1 de eerste naast de petitie genoemde website.

Subject: Uitnodiging voor ondertekening op petities.nl

Geachte heer, mevrouw,

Op petities.nl heeft ' . $signature->getPersonName() . ' zojuist de petitie ' . $signature->getPetitionObject()->getName() . ' ondertekend.

Met deze e-mail nodigt ' . $signature->getPersonName() . ' u uit om deze petitie ook te bekijken en eventueel te ondertekenen. De petitie kunt u bekijken via '.$url.'

. $description .

Heeft u vragen over deze petitie, neemt u dan contact op met de petitionaris: . $petitioner_email . Voor meer informatie over de petitie, zie . $site1 .

Met vriendelijke groet,

Petities.nl'