Uitnodiging: verschil tussen versies

(ook met function)
(een voorstel voor een formulering over de opt-out en een mogelijk e-mailadres)

<br />

Als u niet wilt ondertekenen hoeft u niets te doen. U ontvangt verder geen uitnodigingen meer over deze petitie op dit e-mailadres. Als u ook voor andere petities geen uitnodigingen wilt ontvangen kunt u dat aangeven. Ook als u op andere e-mailadressen geen uitnodigingen wilt ontvangen kunt u dat aangeven.
Als u niet wilt ondertekenen hoeft u niets te doen. U kunt contact opnemen met degene die u heeft uitgenodigd op e-mailadres < . $signature->getperson_email() . '

Wilt u nooit meer e-mail ontvangen via petities.nl, dan kunt u ons via http://petities.nl/opt-out laten weten welk e-mailadres van u geblokkeerd moet worden. Dat adres blijft dan wel in onze database bewaard, beschermd door de Wet Bescherming Persoonsgegevens en wordt alleen gebruikt om e-mail van petities.nl te blokkeren.

<br />

Versie van 13 mei 2010 om 22:48

Er is ook een apart lemma over uitnodigingen. Hieronder staat de standaardmail die verstuurd wordt vanaf de website als een ondertekenaar daar voor kiest. De waarde $description is de korte beschrijving van de petitie, $petitioner_email het e-mailadres van de petitionaris en $site1 de eerste naast de petitie genoemde website.

Subject: Uitnodiging voor ondertekenen '$petition$'-petitie op petities.nl
From: "Petities.nl" <info@petities.nl>
Reply-To: "Petities.nl" <info@petities.nl>

Geachte heer, mevrouw,

Op petities.nl heeft <a href="depaginametdeondertekenaar">' . $signature->getPersonName() . '</a> < . $signature->getperson_email() . '> zojuist de petitie ' . $signature->getPetitionObject()->getName() . ' ondertekend(if function not null) de aantekening "function".

Met deze e-mail nodigt ' . $signature->getPersonName() . ' u uit om deze petitie ook te bekijken en eventueel te ondertekenen.

De petitie kunt u bekijken via '.$url.'

. $description .

Heeft u vragen over deze petitie, neemt u dan contact op met de petitionaris: . $petitioner_email . Voor meer informatie over de petitie, zie . $site1 .

Uw e-mailadres wordt pas geregistreerd als u ondertekent. Daarna ontvangt u maximaal drie e-mails.

Met vriendelijke groet,

Petities.nl'