Verbergen van ondertekening

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 29 okt 2010 om 16:12 (nog een standaardmail)

(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)

Geachte #sender_first_name# #sender_last_name#,

In uw laatste e-mail aan ons vroeg u of wij uw ondertekening onder een petitie op petities.nl voor u kunnen wissen of onzichtbaar maken.

Daar heeft u onze hulp zelfs niet eens bij nodig. Dat kunt u en mag u zelf uitvoeren wanneer het u schikt. Het is ook mogelijk om dit later weer ongedaan te maken en uw naam weer wel zichtbaar te maken onder een petitie zonder opnieuw te tekenen.

Om dit te doen heeft u een link nodig naar een speciale pagina. Die heeft u al eerder ontvangen. Na het ondertekenen kreeg u een e-mail waarin een link stond die u naar een pagina bracht om uw ondertekening te bevestigen.

Maar als u die e-mail inmiddels heeft gewist is er geen probleem. Om deze opnieuw op te vragen bezoekt u de volgende link:

Op deze pagina treft u aan de rechterkant een blokje "ondertekening aanpassen". Vul uw e-mailadres in en druk op de knop "opvragen". U ontvangt dan opnieuw de benodigde link naar uw ondertekening. Let er wel op dat u exact hetzelfde e-mailadres gebruikt als waar u destijds mee ondertekende. Weet u niet meer welke van uw e-mailadressen gebruikt heeft kunt u het een paar keer proberen met verschillende adressen. Als u een e-mail krijgt met de melding dat u al eerder heeft getekend heeft u beet. Die link heeft u nodig.

Houdt u er rekening mee dat zoekmachines een eigen kopie bijhouden van alle ge-indexeerde websites. Deze informatie wordt eens in de zoveel weken ververst, dat gebeurt niet direct. Het kan dus weken duren voordat uw naam uit de zoekresultaten van een zoekmachine verdwijnen. Dit is een service van die bedrijven die dergelijke diensten aanbieden en hier heeft de stichting Petities.nl geen invloed op tot onze spijt.

Als deze standaard-tekst niet duidelijk genoeg is dan kunt u altijd reageren op deze tekst, maar in verreweg de meeste gevallen moet dit voldoende zijn.

Dank u wel voor uw vertrouwen in petities.nl!