Videostatements: verschil tussen versies

k
Om reacties op uw petitie in beeld te brengen kunt u zelf met een videocamera interviews doen, maar u kunt ook mensen vragen een uitspraak te doen voor de webcam. Dat kan met speciale software, maar er zijn ook websites voor. Omdat het registreren bij zo'n website moeite kost heeft de stichting Petities.nl een account aangemaakt bij al die websites. De gebruikersnaam is '''PetitiesNL''' en het wachtwoord is '''freespeech'''
Om reacties op uw petitie in beeld te brengen kunt u zelf met een videocamera interviews doen, maar u kunt ook mensen zelf vragen een uitspraak te doen voor een  camera: een webcam, camcorder/fototoestel of cameratelefoon. Dat kan met speciale software om een eerder gemaakt filmpje te uploaden, maar er zijn ook websites voor die van de ingebouwde webcam gebruik maakt. Omdat het registreren bij zo'n website moeite kost en problemen kan opleveren in de toekomst, heeft de stichting Petities.nl een account aangemaakt bij al die websites.

Op de onderstaande websites kunt u een videostatement opnemen, in volgorde van gebruiksgemak:
==video's uploaden==

* Ovi
Op deze websites kunt u een eerder opgenomen filmpje waar u tevreden over bent uploaden. Petities.nl heeft er de gebruikersnaam PetitiesNL aangemaakt. Het wachtwoord krijgt u op verzoek van [mailto:webmaster@petities.nl webmaster@petities.nl] Laat u gelijk na uploaden weten dat u wat heeft toegevoegd, zodat het filmpje gekopieerd kan worden voordat een andere gebruiker het opruimt.
* Vlip
* [http://youtube.com YouTube]
* Bubble Guru
* [http://Vimeo.com Vimeo]
* Flixn

* Openvlog
==rechtstreeks opnemen==
* SightSpeed
Op de onderstaande websites kunt u rechtstreeks een videostatement opnemen, in volgorde van gebruiksgemak:
* Hellodeo

* SeeTheFace
* [http://share.ovi.com/ Ovi]
* Hictu
* [http://vlip.com/ Vlip]
* YouTube QuickCapture
* [http://www.hellodeo.com Hellodeo]
* [http://www.seetheface.com/ SeeTheFace]
* [http://youtube.com YouTube QuickCapture]

Ook hier kunt u PetitiesNL gebruiken met het bekende wachtwoord.

Versie van 18 jul 2008 om 10:32

Om reacties op uw petitie in beeld te brengen kunt u zelf met een videocamera interviews doen, maar u kunt ook mensen zelf vragen een uitspraak te doen voor een camera: een webcam, camcorder/fototoestel of cameratelefoon. Dat kan met speciale software om een eerder gemaakt filmpje te uploaden, maar er zijn ook websites voor die van de ingebouwde webcam gebruik maakt. Omdat het registreren bij zo'n website moeite kost en problemen kan opleveren in de toekomst, heeft de stichting Petities.nl een account aangemaakt bij al die websites.

video's uploaden

Op deze websites kunt u een eerder opgenomen filmpje waar u tevreden over bent uploaden. Petities.nl heeft er de gebruikersnaam PetitiesNL aangemaakt. Het wachtwoord krijgt u op verzoek van webmaster@petities.nl Laat u gelijk na uploaden weten dat u wat heeft toegevoegd, zodat het filmpje gekopieerd kan worden voordat een andere gebruiker het opruimt.

rechtstreeks opnemen

Ook hier kunt u PetitiesNL gebruiken met het bekende wachtwoord.