Voortgangsbericht: verschil tussen versies

(petitionaris moet zichzelf noemen in het voortgangsbericht)
(formulering om het als nieuwsbericht te plaatsen)

'''Let op, in de tekst die de petitionaris aanlevert moet diens naam of organisatie wel genoemd worden want in dit sjabloon staat het niet.

'''

De formulering om het voortgangsbericht ook naast de petitie te plaatsen is:
Op $datum$ is onderstaande tekst als eerste voortgangsbericht verzonden naar alle ondertekenaars van deze petitie die aangegeven hebben op de hoogte gehouden te willen worden.

==Sjabloon==

Versie van 3 aug 2011 om 11:32

Dit is het sjabloon voor het voortgangsbericht, meestal ook weer als nieuwsbericht naast de petitie gezet. Zie bijvoorbeeld:

• Meer Plezier met Minder Vuurwerk, bericht 1, 2, 3
  • Fiets Veilig Amsterdam, bericht 3
  • en zie verder een zoekopdracht ernaar via Google [1]

De formulering om het voortgangsbericht ook naast de petitie te plaatsen is:

Sjabloon

Subject: <naam petitie>, voortgangsbericht <1, 2 of 3>

Beste <naam ondertekenaar>,

Op <datum ondertekenen> om <tijd ondertekenen> uur heeft u de petitie '<naam petitie>' ondertekend als '<naam ondertekenaar>' uit '<plaats ondertekenaar>'. U heeft aangegeven op de hoogte te willen blijven van de voortgang van het initiatief met maximaal drie mails. Namens de petitionaris(sen) stuurt Petities.nl u het <n=1, 2 of 3>e voortgangsbericht. Stuur uw reactie op het onderstaande niet naar petities.nl, maar naar de petitionaris op adres <e-mailadres petitionaris>.

tot zo ver de header, dan de body aangeleverd door de petitionaris, en in de footer

STOPZETTEN E-MAILS

U heeft bij het ondertekenen aangegeven e-mails te willen ontvangen. Als u van gedachten bent veranderd en de resterende e-mails niet wilt ontvangen dan kunt u dat aangeven op <http://www.petities.nl/bevestiging/unieke-url-uit-bevestigingsmail/>

Uw gegevens zijn beschermd door de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Dat wil zeggen dat uw gegevens nergens voor gebruikt worden behalve voor het doel waarvoor u ze heeft opgegeven.

Eventuele toevoeging

Wilt u de petitie verder helpen? Heeft u ervaring met het spreken voor groepen, kunt u een huiskamer-bijeenkomst organiseren, heeft u ervaring met het te woord staan van journalisten, bent u professioneel expert op een gebied waar de petitie over gaat? Mail dat of een andere reactie naar de petitionaris op: $emailpetitionaris$