Voortgangsbericht

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 29 jun 2011 om 22:00 (Sjabloon: kleine fixes)

Dit is het sjabloon voor het voortgangsbericht, meestal ook weer als nieuwsbericht naast de petitie gezet. Zie bijvoorbeeld:

• Meer Plezier met Minder Vuurwerk, bericht 1, 2, 3
  • Fiets Veilig Amsterdam, bericht 3
  • en zie verder een zoekopdracht ernaar via Google [1]

Sjabloon

Subject: <naam petitie>, voortgangsbericht <1, 2 of 3>

Beste <naam ondertekenaar>,

Op <datum ondertekenen> om <tijd ondertekenen> uur heeft u de petitie '<naam petitie>' ondertekend als '<naam ondertekenaar>' uit '<plaats ondertekenaar>'. U heeft aangegeven op de hoogte te willen blijven van de voortgang van het initiatief met maximaal drie mails. Namens de petitionaris(sen) stuurt Petities.nl u het <n=1, 2 of 3>e voortgangsbericht. Stuur uw reactie op het onderstaande niet naar petities.nl, maar naar de petitionaris op adres <e-mailadres petitionaris>.

tot zo ver de header, dan de body aangeleverd door de petitionaris, en in de footer

STOPZETTEN E-MAILS

U heeft bij het ondertekenen aangegeven e-mails te willen ontvangen. Als u van gedachten bent veranderd en de resterende e-mails niet wilt ontvangen dan kunt u dat aangeven op

<http://www.petities.nl/bevestiging/unieke-url-uit-bevestigingsmail/>

Uw gegevens zijn beschermd door de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Dat wil zeggen dat uw gegevens nergens voor gebruikt worden behalve voor het doel waarvoor u ze heeft opgegeven.