WebsiteHelp:Ondertekeningen

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 1 dec 2008 om 15:52 (over verbergen van ondertekening)

U wordt bij het ondertekenen behalve naar uw naam ook gevraagd om uw woonplaats om duidelijk te maken dat u het bent die ondertekent. Met woonplaats erbij is de mogelijkheid dat u met iemand anders wordt verward kleiner. In combinatie met uw functie, een beschrijving die u helemaal zelf kiest, wordt u een unieke ondertekenaar.

Pas na het bevestigen van uw ondertekening wordt u gevraagd een functiebeschrijving in te vullen. U kunt eventueel bij andere petities kijken voor inspiratie.

Uw vermelding op de website kunt u ook verbergen door op de pagina die u krijgt bij het bevestigen de optie daarvoor aan te vinken. Die pagina kunt u ook in een later stadium opnieuw opvragen, bijvoorbeeld als de petitie al geschiedenis is en u merkt dat uw ondertekening bij de petitie ondertussen eerder vermeld wordt dan uw eigen website. Het opvragen van die pagina doet u door opnieuw te ondertekenen, u krijgt dan automatisch de link opnieuw toegestuurd.