WebsiteHelp:Tips bij ondertekenen

Versie door Rrr (Overleg | bijdragen) op 1 jul 2009 om 13:07 (eerste opzetje)

(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
  • Onderteken met uw achternaam

Teken minstens met uw achternaam met een initiaal ervoor. Een pseudoniem of voornaam maakt de petitie minder geloofwaardig. Als u anoniem wilt blijven op het web hoeft u dat maar aan te vinken, maar teken niet anoniem. Pseudoniemen of louter voornamen worden als 'onbruikbaar' gewist door de petitionaris.

• Functie bij ondertekenen

Uw kunt uw functie, beroep of relatie tot de petitie invullen als openbare informatie bij het ondertekenen, maar dat hoeft niet.

• Geboortedatum- en plaats bij ondertekenen

We vragen u om uw geboortedatum- en plaats om zeker te zijn dat uw ondertekening uniek is. Al deze (vertrouwelijke) gegevens samen zijn praktisch maar op één persoon te herleiden bij een eventuele controle.

• Teken anoniem

Als u tekent en iemand zoekt op uw naam op het web, dan zal uw ondertekening als zoekresultaat verschijnen. Mocht u niet willen dat iedereen altijd kan zien dat u ooit de petitie heeft ondertekend, kiest u er dan voor anoniem te ondertekenen.

Dit kunt u ook altijd later alsnog doen met behulp van de link die staat in de e-mail die u kreeg na ondertekenen. Gebruik de link om uw ondertekening te wijzigen en kies dan voor de optie "Laat mijn ondertekening niet via de website zien"

• Nieuwsbrief

Op deze pagina kunt u aanvinken dat u een abonnement op een gratis nieuwsbrief wilt over de petitie. U krijgt dan maximaal drie keer nieuws over de petitie die u heeft ondertekend. U kunt dat elk gewenst moment stopzetten.